آمادگی تعامل دادستان عمومی و انقلاب شهرکرد با دانشگاه آزاد اسلامی

دادستان عمومی و انقلاب مرکز چهارمحال و بختیاری آمادگی هرگونه مشارکت و تعامل را با دانشگاه آزاد اسلامی دارد.

همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، سید نصرالله صالحی دادستان عمومی و انقلاب شهرکرد با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد دیدار و گفتگو کرد.

ابراهیم رحیمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به افتخارات دانشگاه آزاد اسلامی در سنوات گذشته، گزارش کاملی از وضعیت آموزشی، فرهنگی، پژوهشی دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان ارائه کرد.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری یکی از معتبرترین دانشگاه‌های کشور با درجه جامع است که افتخار دارد تعلیم و تربیت بیش از ۱۱ هزار نفر از جوانان جویای علم را بر عهده دارد.


بیشتر بخوانید 


رحیمی اضافه کرد: امسال با تلاش مجموعه دانشگاهی، دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد موفق شد مجوز جذب بیش از ۶۰۰ دانشجوی بین المللی و راه اندازی دانشکده‌های هوش مصنوعی و تعلیم و تربیت را کسب کند.

وی ادامه داد: برای شعار سال و منویات مقام معظم رهبری انتظار می‌رود همراهی و همدلی بین مسئولان استانی بیش از گذشته افزایش یابد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرکرد هم در این دیدار گفت: با توجه به ظرفیت‌های بسیار بالای دانشگاه آزاد اسلامی و استادان برجسته در استان به ویژه واحد شهرکرد، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آمادگی هرگونه مشارکت و تعامل را با دانشگاه آزاد اسلامی استان دارد.

سید نصرالله صالحی پس از بازدید از مجموعه خوابگاه‌های دانشجویی و سلف سرویس و گفتگو با دانشجویان، تلاش مسئولان دانشگاهی را در پیشرفت این مجموعه آموزشی در استان مطلوب ارزیابی کرد و افزود: این مجموعه با ظرفیت‌های بالای آموزشی، فرهنگی و پژوهشی می‌تواند موجب پیشرفت علمی جوانان جویای علم به ویژه جوانان ادامه تحصیل در مقاطع تحصیلات تکمیلی در منطقه و کشور شود.

ادای احترام به پنج شهید گمنام، هشت شهید دانشجوی دوران دفاع مقدس و یک دانشجوی شهید مدافع امنیت دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد، بازدید از مجموعه بزرگ آزمایشگاه‌ها و سایت دانشگاه وگفتگو با دانشجویان ساکن خوابگاه و پاسخ گویی به مطالبات از دیگر برنامه‌های بازدید دوساعته دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان از دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.