رئیس پلیس خراسان جنوبی؛

در انضباط ترافیکی دچار عقب‌ماندگی هستیم

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: با وجود همه توفیقاتی که در همه حوزه‌ها در کشور داشته‌ایم، در بعضی از حوزه‌ها از جمله نظم و انضباط ترافیکی عقب‌ماندگی‌هایی داریم.

سردار  شجاعی‌نسب فرمانده انتظامی خراسان جنوبی در همایش طلایه‌داران فرهنگ ترافیک گفت: امنیت یک ضرورت مهم است که زیرساخت برای همه فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی است.

او با اشاره به اینکه امنیت یک محصول اجتماعی است، افزود: اگر همه دستگاه‌های مربوط به خوبی به وظیفه خود در این زمینه عمل کنند، شاهد خروجی مناسبی در این زمینه خواهیم بود.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی عنوان کرد: با وجود همه توفیقاتی که در همه حوزه‌ها در کشور داشته‌ایم، در بعضی از حوزه‌ها از جمله نظم و انضباط ترافیکی عقب‌ماندگی‌هایی داریم.

سردار شجاعی‌نسب با بیان اینکه بیرجند در کشور به عنوان نماد پاکیزگی شناخته شده است، تصریح کرد: برای چنین شهری، زیبنده نیست که از نظر ترافیکی، بحرانی اعلام شود.

او گفت: شهروندان قانون‌مدار با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی باید مانع از ایجاد مشکل در این زمینه شوند. باید عقب‌ماندگی‌های مرکز استان نسبت به دیگر نقاط کشور در زمینه مدیریت ترافیک برطرف شود.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با بیان اینکه به گفته امام خمینی (ره) «تخلف از قوانین راهنمایی و رانندگی، حرام است»، خاطرنشان کرد: دغدغه شبانه‌روزی همکاران ما مدیریت ترافیکی استان برای کاهش میزان تصادفات درون و برون شهری است. مردم قدرشناس استان شایسته ارائه بهترین خدمات هستند و ما هم به دنبال پلیس جامعه‌محور هستیم تا فاصله خود را با مردم به کمترین میزان برسانیم.

در ادامه این همایش بهترین شهردار بیرجند طی سخنانی گفت: در مدیریت شهری، شهروند اصل است و در این راستا در ۲۰ ماه گذشته در شهرداری بیرجند با بررسی زیرساخت‌های مربوط به ترافیک، راهکار‌های مناسبی ارائه شده است.

بهترین، از نیروی انتظامی استان به‌عنوان شریک استراتژیک شهرداری بیرجند یاد کرد و افزود: با پیگیری‌های انجام شده پنج دستگاه اتوبوس سهمیه بیرجند به ۱۵ دستگاه افزایش یافت که از هفته دولت امسال هفت دستگاه آن به شهروندان خدمات ارائه می‌کنند.

او با اشاره به اقدامات انجام شده برای تجهیز سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی در ماه‌های گذشته، خاطرنشان کرد: آمادگی خود را برای ارائه خدمات زیر سطحی به وزیر کشور اعلام کرده‌ایم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.