۲۱۶ مقاله در کنفرانس بین المللی حقوق کودک در مشهد پذیرفته شده است

دبیر علمی کنفرانس بین المللی حقوق کودک گفت: ۲۱۶ مقاله برای ارائه در این کنفرانس در مشهد پذیرفته شده که از این تعداد ۱۲۴ مقاله به زبان فارسی ، ۸۵ مقاله به زبان انگلیسی و هفت مقاله به زبان عربی است.

عباس شیخ الاسلامی روز یکشنبه در حاشیه مراسم آغاز به کار کنفرانس بین المللی حقوق کودک در مشهد گفت: در مجموع ۴۸۵ مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شده است.

وی اضافه کرد: مقالات پذیرفته شده در کتاب چکیده مقالات کنفرانس بین المللی حقوق کودک چاپ و در اختیار شرکت کنندگان قرار گرفته است.

عضو هیات علمی گروه حقوق جزا و جرم‌شناسی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد گفت: علاوه بر انتشار مقالات برگزیده کنفرانس، تعدادی از مقالات در سه شماره فصلنامه علمی تخصصی حقوق کودک زیر نظر پایگاه استنادی علم و فناوری جهان اسلام (ISC) چاپ و منتشر شده است همچنین برخی مقالات برگزیده مرتبط با حقوق سلامت کودکان در فصلنامه علمی - پژوهشی حقوق پزشکی چاپ و منتشر شده است.

شیخ الاسلامی افزود: این همایش به همت "انجمن علمی حقوق کودک ایران" در راستای پیشبرد و ارتقای دانش حقوق کودک در جامعه، توسعه کمی و کیفی نیروهای متخصص و بهبود بخشیدن به امور آموزشی و پژوهشی در زمینه موضوعات حقوق کودک برنامه ریزی شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.