هلاکت اشرار مسلح در منطقه کویری حلوان طبس

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: اشرار مسلح در درگیری مسلحانه با مأموران انتظامی در منطقه کویری حلوان شهرستان طبس به هلاکت رسیدند.

 سردار شجاعی نسب فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: در درگیری مسلحانه مأموران انتظامی خراسان جنوبی در منطقه کویری  حلوان  شهرستان طبس ۲ شرور مسلح به هلاکت رسیدند و ۲۴۰ کیلوگرم تریاک کشف شد.

او افزود: با دریافت اطلاعاتی مبنی بر تحرک اشرار مسلح و کاروان قاچاقچیان مواد مخدر در بخش‌های کویری شهرستان طبس، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیم‌های عملیاتی مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

 سردار شجاعی نسب بیان کرد: تیم‌های عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی با اجرای طرح‌های عملیاتی اطلاعاتی و شناسایی دقیق مسیر تردد و تحرکات قاچاقچیان مواد مخدر، ۲ دستگاه موتورسیکلت تیزرو با ۴ نفر از اشرار مسلح را در محور کویری طبس به یزد منطقه کویری حلوان شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی عنوان کرد: راکبان موتورسیکلت به محض مشاهده مأموران پلیس به سمت آن‌ها تیراندازی کردند که در تبادل آتش بین پلیس و اشرار مسلح و سرانجام با آتش پرحجم مأموران پلیس، ۲ شرور معروف شرق کشور به هلاکت رسیدند.

او با اشاره به اینکه عملیات پلیس برای دستگیری اشرار متواری شده نیز ادامه دارد گفت: پس از پایان درگیری و پاک سازی منطقه، علاوه بر توقیف یک دستگاه موتورسیکلت، ۲۴۰ کیلوگرم تریاک، ۳ قبضه سلاح جنگی به همراه ۷ تیغه خشاب و مقداری فشنگ جنگی از اشرار کشف شد.

سردار شجاعی نسب تصریح کرد: پلیس با هوشیاری کامل با هر نوع تحرکی که باعث ناامنی منطقه شود مقابله کرده و در راه مبارزه با اشرار مسلح و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی طبق قانون بدون هیچ گونه اغماضی برخورد می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۵ ۱۶ اسفند ۱۴۰۲
چرا در این واقع از پوشش هوای مثل پهپاد هلیکوپتر و ....استفاده نمیشه
آخرین اخبار