اجرای ۱۱ طرح راهداری در شهرستان جم

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان جم از اجرای ۱۱ طرح شاخص راهداری در این شهرستان طی نیمه نخست سال جاری خبر داد.

نعمت الله حاتمی روز جمعه اظهار کرد: آغاز بازگشایی محور ریز به دژگاه در استان فارس یکی از شاخص‌ترین پروژه‌های راهداری در شهرستان جم بوده که با اجرایی شدن بهسازی و آسفالت محور، فاصله جنوب بوشهر به استان فارس ۷۰ کیلومتر کوتاهتر می‌شود.

وی افزود: تکمیل آسفالت محور ریز به سرچشمه به طول پنج کیلومتر دیگر پروژه شاخص بود که پس از سال‌ها در دولت سیزدهم محقق شد.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان جم تصربح کرد: دیگر پروژه‌های شهرستان شامل بهسازی ۱۵۰ کیلومتر راه روستایی، اجرای آسفالت روستای قصاب و پنج کیلومتر خط کشی محور‌های روستایی است.

به گفته حاتمی، طی ۶ ماهه ابتدای سالجاری در زمینه ایمنی جاده ای نیز نسبت به بروزرسانی روشنایی تونل های شهرستان، نصب ۵۰۰ عدد تابلو و علائم جاده ای و نصب ۲ هزار عدد چشم گربه ای جهت آشکارسازی و ایمنی راه ها اقدام شده است.

وی افزود: بازدید مستمر از مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی و طرح کنترل و نظارت ناوگان مسافری و باری نیز از دیگر اقدامات اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.