اعتبارات راهداری سفر رئیس جمهور به بوشهر ۸۴۲ میلیارد تومان شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: اعتبارات مصوبات بخش راهداری در سفر دوم ریاست جمهوری به استان به ۸۴۲ میلیارد تومان رسیده که به‌زودی ابلاغ و وارد مرحله اجرایی می‌شود.

عبدالکریم اخترشناس صبح امروز در نشست شورای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر با اشاره به افزایش جابجایی مسافران در نیمه نخست امسال با ناوگان عمومی اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون، ۲.۲ میلیون مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان جابه‌جا شده‌اند.

وی با تشریح جابجایی مسافران نسبت به شش ماه سال قبل گفت: تعداد سفر‌ها نسبت به زمان مشابه سال قبل، ۶۸ درصد افزایش یافته، ولی مجموع مسافران ۸ درصد کاهش نشان می‌دهد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر از افزایش اعتبارات و تسریع در طرح‌های راهداری خبر داد و بیان کرد: با تسریع در پروژه‌ها راهداری بخشی از آن‌ها در دهه فجر امسال افتتاح می‌شود.

اخترشناس با اشاره به افزایش اعتبارات سفر دوم رئیس جمهور در بخش راهداری بیان کرد: حجم مصوبات بخش راهداری استان بوشهر در سفر دوم ریاست جمهوری به ۸۴۲ میلیارد تومان رسیده که به زودی ابلاغ و وارد مرحله اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به سهم ۳۷ میلیارد تومانی پروژه‌های راهداری از مصوبات سفر اول ریاست جمهوری ادامه داد: افزایش چندین برابری اعتبار مصوبات سفر دوم ریاست جمهوری در بخش راهداری نشان دهنده اجرا موفق تعهدات سفر قبلی و اعتماد به عملکرد مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر به پیش بینی هواشناسی مبنی بر پاییز و زمستان پربارش در استان اشاره و تأکید کرد: پاکسازی، لایروبی پل و مسیل‌های باقیمانده در محور‌های مواصلاتی در کوتاه‌ترین زمان ممکن تا قبل از شروع بارندگی انجام شود.

اخترشناس بر نگهداری مناسب ماشین آلات راهداری و آمادگی برای طرح راهداری زمستانی تأکید کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.