آماده‌سازی ۱۹۸ دستگاه ماشین آلات راهداری بوشهر برای فصل سرد سال

رئیس اداره ماشین‌آلات و تجهیزات راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بوشهر از آماده‌سازی ۱۹۸ دستگاه ماشین‌آلات راهداری در سطح استان برای فصل سرد سال خبر داد.

احمد کره بندی صبح شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به وجود ۲۴۸ دستگاه انواع ماشین‌آلات راهداری در استان اظهار کرد: امسال برای اجرای طرح راهداری زمستانی، ضمن داشتن آمادگی کامل، نسبت به تعمیر و تحویل ۸۰ دستگاه انواع ماشین‌آلات اقدام شد.

رئیس اداره ماشین آلات و تجهیزات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بوشهر افزود: همچنین ۶ دستگاه نیز تحت تعمیرات اساسی به ماشین آلات راهداری استان یا شهرستان‌ها ملحق شد.

وی افزود: در مجموعه ماشین‌آلات اداره کل استان، ۸۸ دستگاه ماشین سنگین، ۱۰۰ دستگاه نیمه سنگین و ۶۰ دستگاه ماشین‌آلات سبک موجود است.

کره بندی با اشاره به اینکه درصد بالایی از اقدامات راهداری به بخش ماشین‌آلات بر می‌گردد و بدون آن هیچ کار محوری در جاده‌ها انجام نمی‌شود، عنوان کرد: در راستای افزایش این ناوگان، در نیمه نخست سال یک دستگاه جرثقیل ۱۰ تنی برای استان و یک دستگاه لودر پنج تنی برای شهرستان دیلم مجموعاً به ارزش ۸۵ میلیارد ریال خریداری و ملحق شد و این روند ادامه دارد.

رئیس اداره ماشین آلات و تجهیزات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بوشهر خاطرنشان کرد: بوشهر با متوسط عمر ۱۵ ساله ماشین آلات راهداری، از جوان‌ترین ناوگان در سطح کشور برخوردار است، در حالی که متوسط این ناوگان در کشور ۲۶ سال است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.