فرمانده انتظامی کوهبنان:

کوهبنان، جزو امن‌ترین شهرستان‌های استان کرمان است

سرهنگ اسلامی گفت: کمتر از نیم درصد جرائم استان کرمان، مربوط به کوهبنان است؛ بنابراین کوهبنان جزو امن‌ترین شهرستان‌های استان کرمان است.

سرهنگ سید رضا اسلامی در جمع مردم شهرستان کوهبنان با اشاره به اینکه شهروند قانون مدار و پلیس خدمتگزار  عنوان شعار هفته انتظامی امسال است، گفت:  امنیت و آرامش جامعه با همراهی و همکاری مردم و نیرو‌های امنیتی، امکان پذیر است.

او افزود: طی یک سال گذشته، ۲ نیروی ولایت مدار، جوان و خستگی ناپذیر انتظامی شهرستان کوهبنان شهید رسول حسینی و یاسر عبدلی به دست اشرار به شهادت رسیدند. 

فرمانده انتظامی کوهبنان بیان داشت: شهید یاسر عبدلی، شهید غیرت کشور است که کم تر ویژگی‌ها و سجایای اخلاقی او بیان شده است در حالی که عده‌ای شعار زن، زندگی و آزادی می‌دادند، او جانش را برای نجات جان ۲ زن فدا کرد و آسمانی شد.

او گفت: دست نوشته‌های شهید عبدلی، دل انسان را آتش می‌زند و  شهید رسول حسینی هم لیاقت شهادت را داشت که در جریان برقراری وحدت، جانش را فدا کرد.

 سرهنگ اسلامی بیان داشت: کمتر از نیم درصد جرائم استان کرمان، مربوط به کوهبنان است؛ بنابراین کوهبنان جزو امن‌ترین شهرستان‌های استان کرمان است.

او ادامه داد: فرمانده انتظامی کوهبنان برای تامین امنیت، مقام برتر استان را کسب کرده  است و  اضافه کردن چندین خودرو، پیگیری احداث ساختمان کلانتری، تلاش برای استقرار پلیس راه کوهبنان به یزد، خدمت رسانی به سیل زدگان، نظارت بر فضای مجازی، آمادگی برای برگزاری انتخابات و... از جمله اقدامات هستند.

فرمانده انتظامی کوهبنان تاکید کرد: طی سالیان گذشته حضور در در پشت سر ولایت و رهبری در کنار وحدت و همدلی مردم و دلسوزان انقلاب، باعث شکست دشمنان شده است.

او بیان داشت: جا دارد از جوانان بسیجی گشت رضویون که با همکاری نیرو‌های انتظامی در برقراری نظم و امنیت تلاش می‌کنند، قدردانی کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار