ارسال ۱۰۰ دستگاه اجاق گاز برای سیل زدگان چابهار

خیران شهرستان انار، ۱۰۰ دستگاه اجاق گاز برای سیل زدگان چابهار به مبلغ ۵ میلیارد ریال ارسال کردند. 

با حضور  عسکری نژاد، مدیرکل کمیته امداد استان و مسئولان شهرستان انار، تعداد ۳۰ سری جهیزیه (آسان) به نوعروسان در شهرستان انار اهدا و همچنین ۱۰۰ دستگاه اجاق گاز برای سیل زدگان چابهار مجموعا به مبلغ ۱۴ میلیارد ریال  ارسال شد‌. 

در این مراسم عسکری نژاد گفت: شهرستان انار، همیشه منشاء خیر و احسان بوده و در قالب شورای زکات برای تشکیل زندگی و ازدواج آسان به فرموده مقام معظم انقلاب( مدظله العالی) به همت خیران، خصوصا ۲ خیر جوان به نام‌های حسن و فاطمه عبدلی به ۳۰ نفر از زوج‌های جوان  در قالب ۵ قلم کالای اساسی زندگی به ارزش ۹ میلیارد ریال جهیزیه اهدا شد. 

وی افزود: همچنین این خانواده مبلغ ۵ میلیارد ریال برای خرید ۱۰۰ دستگاه اجاق گاز به سیل زدگان چابهار اهدا کردند.  

 حجت الاسلام علیدادی سلیمانی، امام جمعه انار از حمایت‌های کمیته امداد استان کرمان و خیران   شهرستان قدردانی کرد و گفت: امسال در بحث زکات تا کنون ۹۰ میلیارد ریال در این شهرستان محقق شده که در مسائل مهمی از جمله : خرید جهیزیه، ساخت مسکن، کمک به بیماری‌های صعب العلاج، خرید بسته‌های معیشتی، اطعام و  لوازم التحریر هزینه شده است. 

در ادامه از خانواده عبدلی حسن و  فاطمه با اهدای لوح قدردانی شد.‌

در جلسه شورای زکات انار هم  امام جمعه انار گفت:  زکات، دارای جنبه‌های فردی است و از آن جهت که گذشت و اعطای آنچه را که دوست داری به انسان می‌ آموزد، بسیار مهم است‌.   

وی افزود: فعالیت‌های کم نظیری در ستاد زکات شهرستان انجام شده که همگی به کمک خیران بوده  است. 

صالحی، فرماندار شهرستان انار گفت: وحدت شکل گرفته و از همکاری‌هایی که در شهرستان به خصوص در حوزه زکات انجام گرفته است،  قدردانی می کنم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.