هیئت اجرایی انتخابات شهرستان زرند معرفی شدند

معتمدین منتخب زرند با حضور فرماندار، امام جمعه، دادستان و اعضای شورای نظارت برای انتخاب ۸ نفر اعضای اصلی ستاد اجرایی انتخابات تشکیل جلسه داد.

سید رضا حسینی نژاد فرماندار شهرستان زرند گفت: در طول یک ماه گذشته با دریافت نظرات مختلف و بدون در نظر گرفتن سلیقه‌های سیاسی جمع سی نفره معتمدین شهرستان را برای انتخاب ۸ نفر اعضای اصلی ستاد اجرایی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان را انتخاب نمودیم و در نظر داریم با عنایت خداوند و همراهی اعضای ستاد اجرایی و شورای نظارت زمینه مشارکت حداکثری شهرستان زرند را در انتخابات فراهم آوریم. 

حجت السلام شجاعی امام جمعه زرند نیز با بیان اینکه همه آحاد جامعه و حتی مسئولین به یک جریان، گروه و فردی خاص رای می‌دهند، اما وقتی در حوزه مهمی به نام شورای نظارت یا ستاد اجرایی انتخابات قرار می‌گیریم حق اظهار نظر و معرفی فرد یا جریانی خاص را نداریم و باید امانتدار این نظام برای حق انتخاب مردم باشیم.

در ادامه این جلسه پورنجبر ریس شورای نظارت بر انتخابات شهرستان زرند با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده از منتخبین ستاد اجرایی خواست بر اساس دستورالعمل‌های ستاد اجرایی و با رویکردی جهادی همراه یکدیگر باشیم تا بتوانیم همچون دوره‌های گذشته بیش‌ترین مشارکت را در انتخابات برای شهرستان زرند به ارمغان آوریم. 

در پایان جلسه، پس از رای گیری  سید محمد حسینی، حاج عباس ایرانمنش، شیخ رضا ایزدی، عبدالوحید جعفری. رضا محمدی، سید رضا محمود زاده و خانم‌ها سمنبر میرزایی و هاجر ضیاالدینی به عنوان ۸ نفر اعضای اصلی ستاد اجرایی انتخابات در شهرستان زرند انتخاب گردیدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.