صهیونیست‌ها دو جوان فلسطینی دیگر را شهید کردند

دو جوان فلسطینی در درگیری با نظامیان صهیونیستی در نزدیکی کرانه باختری شهید شدند.

رسانه‌های صهیونیست روز پنج‌شنبه گزارش دادند که دو جوان فلسطینی به سمت خودروی شهرک نشینان در منطقه آونی هفتز، در مجاورت شهر طولکرم در کرانه باختری تیراندازی کردند.

براساس گزارش آر تی، یک خبرنگار در کرانه باختری ادعا کرد: «دو جوان مسلح فلسطینی به روی خودروی شهرک نشینان در منطقه آونی هفتز تیراندازی و سپس عقب نشینی کردند. آن‌ها به سمت نیروهای ارتش در یک ایست بازرسی که در حین جستجو برای یافتن آنها ایجاد شده بود، آتش گشودند. و یک قبضه اسلحه ام-۱۶ در منطقه کشف شد.» 

 وب سایت عبری «ای نت» از سویی دیگر گزارش داد که نظامیان ارتش صهیونیستی پس از شنیدن صدای تیراندازی به دنبال خودروی فلسطینیان افتادند و تبادل آتش صورت گرفت. در ادامه دو جوان فلسطینی شهید شدند اما از صهیونیست‌ها کسی هلاک نشد.

این درحالی است که تنش‌ها در مرز‌های شرقی نوار غزه طی دو هفته اخیر افزایش یافته است و نظامیان صهیونیست با شلیک گلوله‌های جنگی و گلوله‌های گاز اشک‌آور تلاش می‌کنند تا تظاهرات‌کنندگان را متفرق کنند.

در همین راستا روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت اعلام کرد که ارتش صهیونیستی در جریان این حملات، دو پست دیده‌بانی حماس را در نوار غزه هدف قرار داده است. این روزنامه مدعی است که این حملات در واکنش به پرتاب بالن‌های آتش‌زا از سوی رزمندگان فلسطینی انجام شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار