حماس: حملات به مسجد‌الاقصی هویت قدس را تغییر نخواهد داد

سخنگوی جنبش حماس گفت: اشغالگران می‌خواهند بر مسجدالاقصی تسلط یابند، اما نمی‌توانند هویت قدس و مسجدالاقصی را تغییر دهند.

محمد حماده، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین، حماس در شهر قدس گفت:  گسترش و تشدید حملات صهیونیست‌ها تنها عزم و اراده مردم فلسطین را برای پایبندی به مقدسات خود و مقاومت در برابر تلاش‌های اشغالگران افزایش خواهد داد.

به گزارش پایگاه اینترنتی شهاب، محمد حماده امروز در نشست خبری گفت: اشغالگران می‌خواهند بر مسجد الاقصی تسلط یابند، اما نمی‌توانند هویت قدس و مسجد الاقصی را تغییر دهند، زیرا مردم فلسطین با تمام قدرت با آن‌ها مقابله خواهند کرد. با تمام افتخار از ساکنان شهر قدس و نگهبانان در قدس و مسجد مبارک الاقصی قدردانی می‌کنم و از آن‌ها و تمام مردم فلسطین می‌خواهم که حضور خود را در این مسجد و صحن‌های آن بیشتر کنند.

سخنگوی حماس تاکید کرد: جوانان انقلابی ما در هر مکانی راهی برای ضربه زدن و آسیب رساندن به این دشمن جنایتکار پیدا خواهند کرد و او را به خاطر جنایات پیاپی اش مجازات خواهند کرد. ادامه سیاست حمله به صحن‌های مسجد مبارک الاقصی از سوی مشتی شهرک نشین و انجام آیین‌های تلمودی با حمایت نیرو‌های اشغالگر به منزله رفتار تحریک آمیز صهیونیست‌ها و ریختن بنزین روی آتش است.

وی خاطرنشان کرد: این سیاست نشان دهنده دامن زدن به جنگ مذهبی است که دولت اشغالگر فاشیست علیه مردم فلسطین و مقدسات آن‌ها به راه انداخته است و همچنین پیشبرد تلاش‌های اشغالگران برای تقسیم مسجد الاقصی از لحاظ زمانی و مکانی و تغییر هویت عربی و اسلامی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار