کارگروه های شش گانه قضایی درهمایش رفسنجان

رییس کل دادگستری کرمان گفت: برای اولین بار همایشی یک روزه با شش کارگروه در دستگاه قضایی استان برگزار شده است.

حمیدی افزود: آشنایی قضات با ظرفیت‌های صنایع تولیدی و موضوعات پرونده‌های این واحد‌های صنعتی موجب می‌ شود که آرا آنان نتن‌ها مانعی برای رشد و رونق تولید ایجاد نکند، بلکه حامی تولید باشد.

او  ضمن تاکید بر حمایت کامل و قانونی دستگاه قضایی از واحد‌های تولیدی بیان داشت: امروزه در شرایط سخت تحریمی، لازم است تمامی دستگا‌های دولتی پشتیبان و حامی تولید و کارآفرینی باشند تا علی رغم مشکلات موجود، چرخ تمام صنایع تولیدی بچرخد و دستگاه قضایی استان نیز در کنار سایر دستگاه‌ها تمام توان خود را برای حمایت کامل از صنایع تولیدی بکار می‌گیرد.

رییس کل دادگستری استان کرمان به شیوه جدید برگزاری این همایش اشاره کرد و اظهار داشت: برای اولین بار ۶ کارگروه در جلسه امروز تدارک دیده شده است و هر معاون قضایی دادگستری استان در راس یک کارگروه قرار می‌گیرد تا اعضای کارگروه‌ها همه نقاط قوت و ضعف و مشکلات پیش روی حوزه قضایی خود را به بحث و بررسی بگذارند.

او ضمن تاکید بر توجه به سند تحول و تعالی قوه قضاییه در کارگروه‌ها گفت:اجرای دقیق سند تحول و تعالی قوه قضاییه نیاز به برنامه ریزی مناسب دارد و مدیران قضایی بایستی به اهداف سند چشم انداز توجه بیشتری کنند و جهت اجرای این سند نظارت و پیگیری‌های لازم را در حوزه‌های قضایی و شهرستان‌ها بعمل آورند.

رییس کل دادگستری استان کرمان به اهمیت انتخابات پیش رو در کشور اشاره کرد و گفت: سیستم قضایی کشور نیز همچون سایر دستگاه ها، آمادگی کامل ولازم در جهت مشارکت در برگزاری یک انتخابات سالم و پرشور را دارد.

برچسب ها: کارگروه ، مشارکت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار