حوزه‌های قضایی برتر استان کرمان معرفی شدند

معاون برنامه ریزی دادگستری کل استان کرمان گفت: دادسرای عمومی و انقلاب جیرفت بهترین رتبه عملکردی را در بین دادستانی‌ها به خود اختصاص داد.

معاون برنامه ریزی و فناوری اطلاعات دادگستری کل استان کرمان از اعلام حوزه‌های قضایی برتر استان در عملکرد شش ماهه‌ی نخست سال ۱۴۰۲ در شاخص نرخ رسیدگی خبر داد و گفت: بهترین رتبه عملکردی در بین دادسرا‌های سراسر استان به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت اختصاص یافته است.

حسن سلطانی نژاد در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت: در بررسی عملکردی صورت گرفته از سوی معاونت فناوری اطلاعات دادگستری استان در حوزه دادستانی‌ها به ترتیب دادسر‌های عمومی و انقلاب شهرستان‌های جیرفت، قلعه گنج و راور، رتبه اول تا سوم را کسب کرده اند.

معاون قضایی دادگستری استان کرمان بیان داشت: در این ارزیابی محاکم و دادگاه‌های شهرستان‌های زرند، رودبار جنوب و بردسیر نیز رتبه‌های اول تا سوم را به ترتیب به خود اختصاص داده اند.

سلطانی نژاد تصریح کرد: در حوزه نرخ رسیدگی و بررسی‌های صورت گرفته از دادگاه‌های عمومی بخش سراسر استان کرمان، حوزه قضائی ساردوئیه (درب بهشت) رتبه نخست را به خود اختصاص داده است و دادگا‌های عمومی بخش صفائیه و بروات در رتبه‌های دوم و سوم قرار گرفته اند.

برچسب ها: دادگستری ، تجلیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.