مسئول نمایندگی سایپا در رفسنجان زندانی شد

رئیس دادگستری رفسنجان گفت: مسئول متخلف نمایندگی سایپا در رفسنجان به استرداد وجوه بیش از ۴۰ میلیارد تومان محکوم شده است .

حسین رمضانی زاده در همایش روسا و دادستان‌های سراسر استان کرمان در تشریح پرونده کثیر الشاکی مربوط به شرکت خودروسازی سایپا در این شهرستان گفت:در حال حاضر و با توجه به اینکه متهم پرونده اقدامی برای پرداخت خسارت و بدهی به مشتریان نداشته است در زندان بسر می‌برد و از ارفاقات قانونی برخوردار نخواهد شد.

 او افزود: این پرونده قریب به ۵۰۰ نفر شاکی دارد و متاسفانه کوتاهی شرکت خودرو سازی سایپا در نظارت بر نمایندگی‌های سطح شهرستان خود باعث بروز تخلفات گسترده در این نمایندگی شده است.

او تصریح کرد: دستگاه قضایی پیگیر پرونده مربوطه و احقاق حقوق از دست رفته مردم است.

رمضان زاده بیان کرد: ساختمان شورای حل اختلاف شهرستان رفسنجان در چند ماه آینده به بهره برداری می‌رسد و امیدواریم ساختمان جدید دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رفسنجان بزودی احداث شود.

او به کارآفرینی صنایع مس سرچشمه در سطح شهرستان رفسنجان و استان کرمان اشاره کرد و افزود: نقش صنایع مس رفسنجان در فراهم کردن زمینه اشتغال و تولید چشمگیر است و دادگستری شهرستان رفسنجان و مرکز استان حمایت‌های قضایی و حقوقی خود را از صنایع تولیدی و اشتغال آفرین ادامه خواهد داد.

برچسب ها: خودروسازی ، دادسرا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.