در شش ماه نخست سال رخ داد؛

رسیدگی به ۵۵ هزار درخواست قضایی

مدیر روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان گفت: از ابتدای سال جاری به درخواست‌های ۵۵ هزار نفر از شهروندان رسیدگی شده است.

حمزه امیرمحمدی نسب از تداوم ملاقات‌های مردمی حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی با شهروندان متقاضی در روز‌های سه شنبه هر هفته خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون رئیس کل دادگستری استان کرمان به مشکلات بیش از یک هزار و ۳۲۸ نفر از شهروندان کرمانی در ملاقات‌های مردمی که سه شنبه هر هفته برگزار می‌شود ،رسیدگی کرده اند و دستورات قضایی لازم جهت رفع مشکلات حقوقی و قضایی مردم صادر شده است.

او افزود: همچنین از ابتدای سال جاری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان به همراه معاونین دادستانی به درخواست‌های ۲ هزار و ۲۶۴ نفر از شهروندان رسیدگی کرده اند.

امیرمحمدی بیان کرد:در روز‌های سه شنبه شش ماهه اول سال جاری معاونین قضایی دادگستری کل استان کرمان نیز پذیرای بیش از هفت هزار و ۶۹۰ نفر از مردم کرمان بودند.

او افزود: روسای دادگستری و دادستان شهرستان‌های سراسر استان کرمان نیز به درخواست‌های قضایی بیش از ۴۴ هزار و ۹۰ نفر از مردم رسیدگی کردند.

مدیر روابط عمومی دادگستری کرمان بیشترین موضوعات مطرح شده از سوی مردم در ملاقات‌های مردمی را مربوط به اختلافات کیفری و حقوقی ازجمله اختلافات ملکی، اختلافات خانوادگی، کلاهبرداری‌ها واعتراض به آراء صادره در محاکم و طرح اعمال ماده ۴۷۷ و همچنین رسیدگی به امورات مربوط به مددجویان زندان‌ها اعلام کرد. 

 امروز سه شنبه چهارم مهرماه نیز بیش از ۳۰ نفر از شهروندان کرمانی با رییس کل دادگستری استان کرمان ملاقات کردند و به درخواست‌ها و مشکلات آن‌ها رسیدگی شد.

برچسب ها: ملاقات ، کیفری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار