کلاهبرداری از آهن فروشی‌ها با چک‌های سرقتی از دیگر استان‌های کشور

رئیس پلیس آگاهی استان کرمان از کشف پیش دستانه یک مورد کلاهبرداری در قالب خرید و فروش آهن آلات و مصالح ساختمانی با چک‌های سرقتی خبر داد.

سرهنگ حمیدرضا میرحبیبی گفت: ماموران پلیس آگاهی بر اساس اقدامات اطلاعاتی متوجه شدند فردی با هویت مشخص ضمن مراجعه به آهن فروشی‌های سطح شهر و ارائه چک‌های مسروقه اقدام به خرید مصالح ساختمانی وآهن آلات نموده و بلافاصله آن‌ها را با قیمت مناسب به فروش رسانده و به این طریق اقدام به کلاهبرداری از فروشندگان آهن آلات می‌کند.

او افزود: از آنجا که کلاهبرداری از صنف فروشندگان آهن آلات به این شیوه باعث ایراد ضرر و زیان شدید به این قشر زحمت کش جامعه می‌شود ماموران پلیس آگاهی به سرعت و با جدیت در راستای شناسایی متهم مرتبط با این کلاهبرداری وارد عمل و با پیجویی‌های پلیسی موفق شدند این متهم را در یکی از نقاط سطح شهر دستگیر کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان تصریح کرد: در بررسی‌های بعدی مشخص شد دسته چک‌های مورد استفاده این متهم متعلق به افرادی دیگر و صادره از تربت جام و استان‌های کردستان و همدان هستند که ضمن هشدار به صنوف مختلف در رابطه با پیشگیری از این نوع کلاهبرداری، مراتب به سایر استان‌های کشور به منظور کشف کلاهبرداری‌های احتمالی منعکس شد تا از وقوع موارد مشابه و ایراد خسارت به صنوف مختلف جلوگیری شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار