اجرای عملیات روکش آسفالت محور شهید آوینی بیرجند

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بیرجند از اجرای عملیات روکش آسفالت گرم در محور شهید آوینی خبر داد.

خیری رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بیرجند گفت: هزار و ۲۰۰ متر روکش آسفالت گرم در محور شهید آوینی با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال اجرا شد.

او با تأکید بر اینکه نگهداری راه‌ها یکی از وظایف مهم و اصلی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است، افزود: هدف از اجرای این عملیات افزایش ایمنی تردد و نگهداری راه، تقلیل میزان خرابی راه، افزایش عمر راه، کاهش هزینه‌های استهلاک وسایل نقلیه و تسهیل در عبور و مرور کاربران راه است.


بیشتر بخوانید


خیری در تشریح سایر اقدامات این اداره عنوان کرد: از ابتدای سال تاکنون خدمت رسانی به کاربران جاده‌ای از جمله خط کشی محور‌های سطح حوزه استحفاظی، نصب تابلو، علائم و بنر جهت ایمن‌تر شدن محورها، تعمیر و بازسازی گاردریل در چند نقطه از محور‌های حوزه، لکه گیری‌های موضعی در محور‌های روستایی، ایمن سازی و اصلاح مسیر کوهستانی سایت تقی قنبر، روکش آسفالت حفاظتی در چند محور و تسطیح محور‌های روستایی، احداث شانه راه، لایروبی آبروها، تخلیه دهانه پل‌ها و ریزش برداری در برخی مسیر‌ها انجام پذیرفته است.

 رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بیرجند اظهار کرد: بر حسب اولویت و ترافیک محور‌ها بحث ایمن سازی و نگهداری سایر راه‌های ارتباطی تحت پوشش این اداره با توجه به اعتبارات و میزان تخصیص ابلاغی با جدیّت پیگیری و اقدام خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار