همکاری مشترک دانشگاه علوم پزشکی شیراز و دانشگاه الزهرا (س) کربلا

معاون بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز از همکاری مشترک این دانشگاه و دانشگاه الزهرا (س) شهر کربلا خبر داد.

سید حسن سراج گفت: در وبیناری که با موضوع همکاری‌های علمی دو دانشگاه علوم پزشکی شیراز و الزهرا (س) شهر کربلا برگزار شد، ضمن معرفی دانشگاه‌ها و توانمندی‌های موجود، آمادگی برای گسترش همکاری‌های آموزشی، پژوهشی و آموزشی دو جانبه نیز اعلام شد.

معاون بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی شیراز همچنین با اشاره به پیشینه شیراز در علوم پزشکی و فراهم بودن بستر‌های لازم، به انتقال تکنولوژی و تبادل دانش به ویژه در علوم داروئی بین دو مجموعه در کنار همکاری‌های آموزشی و پژوهشی اشاره کرد.

او ادامه داد: برنامه‌ریزی برای بازدید اساتید کشور عراق از مجموعه دانشگاه و بخش‌های داروئی و درمانی و نیز پیگیری جلسات آینده مسوولان دو دانشگاه از دیگر موضوعات مطرح شده در این نشست بود.

رئیس بخش داروسازی و عضو هیات علمی دانشگاه الزهرا (س) شهر کربلا نیز گفت: این مجموعه به عنوان یکی از جدیدترین دانشگاه‌های کشور عراق، به لحاظ استاد و دانشجو در سال‌های اخیر پیشرفت قابل ملاحظه‌ای در سطح کشور‌های عربی و حوزه خلیج فارس داشته است.

قاسم الخضائی، برگزاری کنفرانس‌ها، سمینار‌های مشترک و تبادل اساتید و دانشجویان را از جمله زمینه‌های موجود برای همکاری‌های آینده با دانشگاه علوم پزشکی شیراز دانست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار