مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان:

زنجان میزبان مسابقات ورزشی جام مهارت شد

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان گفت: زنجان میزبان مسابقات کشوری جام مهارت در پنج رشته ورزشی شد.

محمدرضا انصاری مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان با بیان اینکه زنجان میزبان مسابقات ورزشی جام مهارت شد گفت: رشته‌هایی که زنجان میزبان آنهاست شامل فوتسال، والیبال، تنیس روی میز، دارت و شطرنج است.

وی با بیان اینکه این مسابقات از هفت تا ۱۴ مهرماه برگزار خواهد شد، اضافه کرد: استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، قزوین، اردبیل، گیلان و زنجان در این مسابقات حضور خواهند داشت.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان گفت: بر اساس آمارهای موجود و اعلام آمادگی تیم‌ها ۳۰۰ نفر شرکت کننده و عوامل اجرایی در بخش مردان و زنان در این مسابقات شرکت می کنند.

انصاری در ادامه در خصوص مسابقات ملی مهارت، افزود: بزرگترین رویداد مهارتی در نظام آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، مسابقات ملی مهارت است که بستری مناسب برای ایجاد رقابت‌های علمی و سالم بین مهارت‌ آموختگان و نیز عرصه کشف استعدادهای مهارتی در سطح جامعه به شمار می‌آید.

وی به هدف برگزاری این مسابقات نیز اشاره کرد و گفت: افزایش بهره وری آموزش‌های مهارتی، ارتقاء و تکمیل مهارت به اقشار در مقاطع مختلف تحصیلی و دانشگاهی با چشم انداز ایجاد شرایط اشتغال پایدار، کشف استعدادهای برتر حرفه‌ای استادکاران و نخبگان مهارتی جامعه هدف و ایجاد فرصت مناسب برای شکوفایی مهارت‌ها و معرفی آنان به صنایع و بنگاه‌های اقتصادی، شتاب دهنده‌ها و استارتاپ‌ها از جمله این اهداف است.

این مسوول گفت: همچنین تشویق نخبگان مهارتی در ایجاد و توسعه شرکت‌های مهارت بنیان و انتقال دستاوردهای مهارتی و ایجاد عزم ملی جهت مشارکت مؤثر و حمایت کامل مادی و معنوی دستگاه ها و نهادهای مرتبط از اهداف برگزاری این مسابقات است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۳ ۰۷ آبان ۱۴۰۲
به داد کارمندان آموزش فنی وحرفه ای در سطح استانها برسید بدجوری شرمنده اهل وعیال شدیم