ارائه آموزش‌های خلبانی به ۸ نفر در بیرجند

مدیر آموزشگاه خلبانی و پروا‌های تفریحی بیرجند گفت: تاکنون ۸ نفر در این آموزشگاه موفق به دریافت گواهینامه و پایان دوره‌های آموزشی شده اند.

کاپیتان درخشان مدیر آموزشگاه خلبانی و پروا‌های تفریحی شرکت آشیانه پرواز ققنوش شرق در بیرجند گفت: از سال ۱۳۹۶ آموزشگاه خلبانی در بیرجند راه اندازی شده و تاکنون ۸ نفر دوره‌های آموزشی را گذرانده اند.

او افزود: این آموزش‌ها در مدت یک سال به داوطلبان ارائه می‌شود و فارغ التحصیلان می‌توانند به عنوان معلم خلبان هواپیما‌های فوق سبک در آموزشگاه‌های هم رده مشغول به کار شوند و مدرک آموزشی آن ها، می‌تواند به عنوان پیش نیازی برای استخدامی در شرکت‌های هواپیمایی مورد استفاده قرار گیرد.

کاپیتان درخشان با بیان اینکه در این مجموعه ۲ هواپیمای فوق سبک وجود دارند، اظهار کرد: به دلیل وجود برخی مشکلات از جمله تأمین نشدن قطعات، چند ماهی است پرواز‌ها در این آموزشگاه متوقف شده است.


بیشتر بخوانید


مدیر آموزشگاه خلبانی و پروا‌های تفریحی شرکت آشیانه پرواز ققنوش شرق در بیرجند عنوان کرد: با همکاری سازمان هواپیمایی کشوری، پیش بینی می‌شود تا ۳ ماه آینده قطعات هواپیما تأمین شده و پرواز‌ها از سر گرفته شود.

او تصریح کرد: پرواز‌های تفریحی نیز در زمان فعالیت مجموعه انجام می‌شد و به خصوص در تعطیلات افرادی از این امکانات بهره می‌بردند.

کاپیتان درخشان بیان کرد: فرودگاه بین المللی شهید کاوه بیرجند همکاری بسیار خوبی با این مجموعه دارد به طوری که از باند اصلی فرودگاه نیز استفاده می‌کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.