سخنان رهبری سرلوحه عمل مسئولین قرار گیرد

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در خراسان جنوبی گفت: سخنان دیروز رهبری در دیدار با مردم باید سرلوحه عمل مسئولین برای عملکردی کارساز قرار گیرد.

حسین پور دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در خراسان جنوبی در برنامه پرسمان صدا و سیمای استان گفت: مقام معظم رهبری دیروز در دیدار با مردم استان به عقب ماندگی‌ها در استان و مشکلات منطقه اشاره کردند و فرمودند مسئولین باید بیشتر قدر مردم را بدانند و پای کار باشند.

او افزود: با توجه به سخنان دیروز رهبری امیدواریم توجه مسئولین مضاعف شود و این سخنان را سرلوحه عمل خود برای حل مشکلات قرار دهند که البته دولت کنونی توجه ویزه‌ای به استان داشته و دارد.

حسین پور بیان کرد: رهبر معظم انقلاب بار‌ها نسبت به تهدیدات دشمن هشدار دادند و به این موضوع که در شرایط کنونی تقویت وحدت و همبستگی مهمترین عامل است تا از بحران و شرایط خاص عبور کنیم اشاره کردند و فرمودند از آنجایی که در آستانه تحولیم می‌بایست حواسمان را بیشتر از پیش جمع کنیم.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در خراسان جنوبی ادامه داد: با توجه به گفته‌های رهبری دشمن وحدت ملی و امنیت ملی را مورد هدف قرار داده است و دنبال ایجاد بحران در کشور‌های مختلف و به خصوص ایران است.

 او عنوان کرد: وحدت ملی در کشور و وحدت میان تمام اقوام و علمای شیعه و سنی در کشور که دیروز هم دست در دست یکدیگر مقابل نماینده ولی فقیه جامع ایستاده بودند؛ چراغ راهی برای مقابله با دشمن است.

حسین پور اظهار کرد: رهبر در سخنان خود به این موضوع که اولین مبارزه آشکار خود با رژیم طاغوت را در سال ۴۲ از بیرجند آغاز کرده‌اند اشاره کردند و از مردم استان به عنوان مردم ولایتمدار و انقلابی که همیشه پشت نظام و انقلاب بوده‌اند یاد کردند.

برچسب ها: رهبری ، دیدار مردمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار