به منظور مردمی سازی اقتصاد؛

بالغ بر ۳۴۳ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی از پرداخت بالغ بر ۳۴۳ میلیارد تومان تسهیلات در قالب مردمی سازی اقتصاد در استان خبر داد.

اشرفی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گفت: پارسال بالغ بر ۳۴۳ میلیارد تومان تسهیلات در قالب مردمی سازی اقتصاد در خراسان جنوبی پرداخت شده است.

او با اشاره به اینکه در این جلسه ۷۰ پرونده مربوط به جهاد کشاورزی و صمت بررسی شد، افزود: یکی از مواردی که در این جلسه در خصوص آن تصمیم گیری شد، در زمینه امهال تسهیلات دامدار کارت و مردمی بود که شامل همه بهره برداران بخش کشاورزی می‌شود که از این تسهیلات استفاده کرده اند.

اشرفی بیان کرد: با توجه به اینکه تولید کنندگان بخش کشاورزی در سال‌های گذشته از این تسهیلات بهره‌مند شده اند، درخواست امهال این تسهیلات را دارند.


بیشتر بخوانید


به گفته معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان مصوب شد سرمایه ثابت تولید کنندگان بخش کشاورزی در مرحله اول به مدت ۳۶ ماه به عنوان سرمایه در گردش برای یک دوره با حداکثر سقف ۱۲ ماه این تسهیلات امهال شود.

او گفت: در این جلسه همچنین بحث ساماندهی مرغداری‌های غیرمجاز از سوی سازمان جهاد کشاورزی استان نیز مطرح شد که برای اخذ پروانه، فرایند قانونی آن‌ها در حال انجام است.

اشرفی عنوان کرد: تصمیم‌هایی هم در این جلسه برای رفع مشکلات واحد‌های تولیدی حوزه صمت در خصوص مشکلات مربوط به تأمین اجتماعی و بانکی هم گرفته شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار