سه نفر در تیراندازی در مرز آمریکا-مکزیک زخمی شدند

مقامات مکزیک اعلام کردند کاروانی از خودرو‌ها که از آمریکا وارد مکزیک می‌شد، اوایل روز شنبه هدف حمله افراد مسلح قرار گرفت.

مقامات مکزیک اعلام کردند کاروانی از خودرو‌ها که از آمریکا وارد مکزیک می‌شد، اوایل روز شنبه هدف حمله افراد مسلح قرار گرفت و سه نفر از جمله شهروندان آمریکایی به ضرب گلوله زخمی شدند.

به گزارش اسوشیتدپرس از سیوداد ویکتوریا CIUDAD VICTORIA (مکزیک)، اداره امنیت ایالت تامائولیپاس Tamaulipas اعلام کرد این حمله در پلی بین المللی روی داد که شهر میگل آلمان Miguel Aleman را به روما Roma در تگزاس متصل می‌کند.

در ابتدا این نهاد گزارش داده بود ۹ نفر زخمی شده اند، ولی بعدا اعلام کرد سه نفر متحمل جراحات ناشی از اصابت گلوله شده و شش نفر دچار حملات پانیک (وحشت زدگی) شده اند.

یک مقام ایالتی، که خواست نامش فاش نشود، در گفتگو با اسوشیتدپرس اعلام کرد هم مکزیکی‌ها هم آمریکایی های-مکزیکی تبار از جمله مجروحان هستند.

اداره آتش نشانی میگل آلمان اعلام کرد مجروحان بخشی از یک گروه متشکل از دست کم ۲۰ نفر بودند که در حال سفر به مرکز مکزیک بودند. در ماه‌های اخیر موجی از خشونت‌ها در تامائولیپاس روی داده که باعث شده است مقامات فدرال برای تقویت امنیت صد‌ها نیرو اعزام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار