کشف جسد ۱۳ مکزیکی از فریزر

مقامات قضائی مکزیک از کشف ۱۳ جسد انسان در داخل چندین دستگاه فریزر در شرق این کشور خبر دادند.

مقامات مکزیک در روز دوشنبه اعلام کردند بیش از دوازده جسد در درون فریزر‌ها در منطقه‌ای در مکزیک که هدف خشونت‌های مرتبط با فعالیت گروه‌های قاچاقچی مواد مخدر است، کشف کرده است.

براساس گزارش خبرگزاری فرانسه، «ورونیکا هرناندز»، دادستان ایالت «وراکروز» در شرق مکزیک، گفت: شش مظنون در پی کشف این جنایت هولناک در شهر «پوسا ریکا» (Poza Rica) بازداشت شدند. برابر تحقیق اولیه، «متاسفانه ممکن است شمار جسد‌ها بیش از ۱۳ عدد باشد.»

مقاماتی که نخواستند نامشان فاش شود، به این خبرگزاری گفتند: کشف این جنایت در روز یکشنبه، و زمانی صورت گرفت که پلیس در حال تعقیب یک مظنون که در ساختمانی که سه قربانی ربوده شده نگهداری می‌شدند، پنهان شده بود.  آنان افزودند: پلیس پس از آن عملیات را در منطقه به اجرا گذاشت و جسد‌های بیشتری را در دیگر مکان‌ها کشف کرد.

وراکروز به علت درگیری گروه‌های تبهکاری رقیب برای مسلط شدن به مسیر‌های قاچاق پرسود مواد مخدر به آمریکا، یکی از ناامن‌ترین منطقه‌های مکزیک به شمار می‌رود. در این کشور آمریکای لاتین بیش از ۴۰۰ هزار قتل از زمان آغاز عملیات جنجال برانگیز ضد مواد مخدر ارتش در سال ۲۰۰۶ ثبت شده است. در این کشور همچنین بیش از ۱۱۰ هزار مورد ناپدید شده از سال ۱۹۶۲ تا کنون به ثبت رسیده است که بیشتر آن‌ها به سازمان‌های تبهکار مربوط می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۸ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
مکزیک = شهر هرت
آخرین اخبار