مدال‌های مسابقات کاراته قهرمانی آسیا بر گردن ورزشکاران خراسان جنوبی

مسابقات کاراته قهرمانی آسیا با کسب ۱۵ مدال از سوی ورزشکاران خراسان جنوبی در اصفهان به کار خود پایان داد.

مسابقات کاراته قهرمانی آسیا ۹ و ۱۰ شهریور در ایران و به میزبانی نجف آباد اصفهان برگزار شد؛ در این ماراتن آسیایی ۹۰۰ شرکت‌کننده از ایران و کشور‌های عراق، افغانستان، تاجیکستان، پاکستان و هند در رده‌های سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید، بزرگسالان و پیشکسوتان در دو قسمت کاتا و کومیته با یکدیگر به رقابت پرداختند.

تیم ۱۸ نفره کاراته شهرستان فردوس که با همکاری اداره ورزش و جوانان و حمایت شهرداری، شورای اسلامی شهر و شهرستان فردوس و همچنین حمایت خیران ورزش یار به این دوره از مسابقات اعزام شده بود موفق به کسب ۱۵ مدال ارزشمند شد.

در این دوره از مسابقات، ادیب آکاک، محمدمهدی اسدی، محمد عارف نویدی و عرفان بخشی مدال طلا را کسب کردند.

محمدفاضل نویدی، مصطفی ارجمندمحبی، امیرحسین صدوقی، محمدمهدی محبوبیان و سیدمحمدصادق جوادی مدال نقره را به‌دست آوردند و امیرمحمد نعیمی، امیررضا صیفی، پوریا قربانزاده، امیرعلی آردین، محمدصالح آزاد و امیرمحمد رضاخانی موفق به کسب مدال برنز شدند.

مهدی عرب، کمال‌الدین اکبری و یوسف رضاخانی به ترتیب به‌عنوان مربی، سرپرست و داور، ورزشکاران فردوس را در این رقابت‌ها همراهی کردند.

کسب عنوان داور برتر از سوی یوسف رضاخانی از داوران نخبه شهرستان و استان از دیگر افتخارات کاروان ورزشی خراسان جنوبی در این دوره از مسابقات بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.