جروزالم پست: دوره سیاسی نتانیاهو به پایان رسیده است

یک روزنامه صهیونیستی در گزارشی نوشت: نتانیاهو به این حقیقت پی برده که دوره سیاسی اش به پایان رسیده است.

روزنامه صهیونیستی وابسته به احزاب اولترا ارتدوکس گزارش داد که بنیامین نتانیاهو به این واقعیت پی برده که دوره‌اش به سر رسیده و در ازای استعفا خواهان دستیابی به توافق عادی سازی با عربستان سعودی است.

روزنامه صهیونیستی جروزالم پست امروز جمعه با استناد به گزارش روزنامه حمودیا در مورد کناره گیری نتانیاهو از قدرت و رابطه آن با توافق عادی سازی روابط بین تل آویو و ریاض نوشت.

روزنامه حمودیا در مورد بحران‌های فعلی نخست وزیر رژیم صهیونیستی گزارش داد: نتانیاهو به این حقیقت پی برده است که حرفه سیاسی او رو به پایان است.

این روزنامه وابسته به حزب حریدی «آگودات اسرائیل» نوشت: به گفته مقام‌های کاخ سفید نتانیاهو با این درک که دیگر ظرفیت مدیریت اسرائیل را در وضعیت سیاسی فعلی ندارد در ازای استعفا، جرایمش بخشیده و توافق عادی سازی با عربستان را دریافت خواهد کرد.

حمودیا آنگونه که جروزالم پست گزارش کرده، اضافه کرد: نخست وزیر متعهد به این است تا هر توافقی با سعودی‌ها را حتی به قیمت سرنگونی دولتش ممکن سازد.

نتانیاهو گزارش‌های این روزنامه اولترا ارتدوکس را در مورد اینکه وی آماده سرنگونی دولتش در ازای دستیابی به توافق با عربستان است را رد کرد.

حزب لیکود که نتانیاهو عضو آن است، مدعی شد که گزارش این روزنامه چیزی جز یک گزارش «ساختگی دور از ذهن» نیست. این حزب افزود که هیچ تعهد یا درخواستی مبنی بر تغییر ساختار فعلی دولت در رابطه با توافق عادی سازی با عربستان سعودی وجود نداشته است.

در بیانیه لیکود آمده است: این دولت بدون توجه به تلاش‌های نخست‌وزیر برای گسترش دایره صلح اسرائیل، دوران تصدی خود را انجام خواهد داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۱ ۱۱ شهريور ۱۴۰۲
خود شیطانه
Iran (Islamic Republic of)
پیمان اشراقی
۲۳:۳۶ ۱۰ شهريور ۱۴۰۲
سلام،

بین ما و رژیم صهیونیستی فقط جنگ سرنوشت را مشخص خواهد کرد.
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۲۲:۲۷ ۱۰ شهريور ۱۴۰۲
به یاری خدا راهی گورستان خواهد شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۵ ۱۰ شهريور ۱۴۰۲
مرگ بر رژیم کودک کش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۴ ۱۰ شهريور ۱۴۰۲
تروخدا به پایان نرسه اسرائیل با این همزمان برن آشغالدونی
آخرین اخبار