باید خدمات دولت بنحو احسن منعکس شود

نماینده ولی فقیه در اذربایجان شرقی گفت: رهبر معظم انقلاب امروز در دیدار با اعضای هیات دولت مطالب حساس و مهم فرمودند و اشاره کردند که باید خدمات دولت بنحو احسن منعکس شود تا ابعاد این خدمات برای همه نمایان شود و مبادا این خدمات ارزشمندخللی به معیشت مردم برساند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با بیان اینکه امیدواریم دست اندر کاران مربوطه توجه ویژه به این منویات مقام معظم رهبری داشته باشند گفت: رهبر معظم انقلاب در دیدار با فرماندهان سپاه نیز فرمودند همه مسئولان کشور موظفند کارجهادی کنند خستگی نشناسند، این سربالایی و شیب تند را عبور کردیم به قله‌ها نزدیک شدیم نباید خسته شویم امروز روز شوق و امید و حرکت است.

وی افزود: اینکه ایا به قله‌ها نزدیک شدیم در تبیین این فراز مقام معظم رهبری چندین نکته دارد از جمله اینکه رهبر انقلاب بعنوان یک فقیه برجسته و حکیم و یک دیده بان ژرف اندیش از بلندای ایمانمی گویند و می‌فرمایند ایمان امید می‌اورد و تحقق امید‌ها، ایمان را افزایش می‌دهد بنابراین بشارت رهبر انقلاب برنزدیک شدن به قله‌ها کلامی مبتنی بر مبانی دینی و منطبق بر معارف الهی است.

وی خاطر نشان کرد: مخاطب اصلی این بیانات معظم له مسئولان کشور، نخبگان و پرچمداران حرکت انقلابی و سپس مردم شریف ایران است و بدون تردید هدف جنگ ترکیبی دشمن باور‌ها مسئولان و خواص حامعه است.

امام جمعه تبریز ادامه داد: طبیعی است دشمن برای بازداشتن ان‌ها از حرکت رو به جلو طلایه داران را تلاش به گیجکردن و از حرکت بازمی داشتن است و در ادامه راه به دو دلی وا می‌دارد این بیانات هوشمند یک بشارت مهیب گونه وبیدار کننده برای این قشر مهم جامعه است.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با تاکید بر اینکه این بیانات ایشان نمودی از آرمان خواهی واقع بینانه است گفت: امیدواری به اینده خیال بافی نیست، امید ان حالتی است که با حرکت همراه است.

وی خاطر نشان کرد: روزگاری نه چندان دور در دهه نود آمریکا در هر مناسبت و مقطعی از گرینه نظامی و طراحی حمله به ایران سخن می گفت، اما امروز ایران اسلامی به توانی از بازدارندگی رسیده که دشمن حتی جرات اعلام ان را هم ندارد و این به خاطر عظمت و استقامت ملت ایران است که تحریم‌ها اثر و قدرت خود را از دست داده است.

امام جمعه تبریز در بخش پایانی سخنان خود افزود: نزدیک شدن به قله به معنای تمامی مشکلات نیست بلکه هر قدربه قاه نزدیک می‌شویم عده‌ای نفس کم می‌اورند و توان از دست می‌دهند به همین خاطر مخاطب اول رهبری مسئولان هستند و این‌ها را به عدم خستگی توصیه می‌کنند.

آل هاشم  همچنین از تلاش‌های صداوسیمای استان به جهت انعکاس مراسم عزاداری‌های ایام محرم قدردانی کرد.

 مدیر کل صدا و سیمای استان نیز گفت: اخیرا شورای شعر و موسیقی را فعال کردیم که ۱۲ قطعه شعر مخصوصادر بخش‌های عفاف و حجاب، ایثار، ایمان و وحدت ملی، انتخابات، کنگره ده هزار شهید استان اماده شده که تاثیرگذاری ان‌ها را خواهیم دید و در مراسم آغاز سال تحصیلی امسال اجرا می‌شود.

 رضایی افزود: بنا است ارکستر سمفونیک استان در صداوسیما شکل گیرد و ۵۰ قطعه سرود تهیه کنیم و سال‌های بعد نیز به این تعداد بیافزاییم.

مدیر کل اموزش و پرورش استان گفت: مراسم‌های مربوط به جشن آغاز سال تحصیلی امسال سوم مهر ماه با شعارصدای مهر ایران با دو ویژه برنامه جهاد و مقاومت و امید و ایمان برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.