تجمع طلاب و روحانیون تبریز در آستانه حماسه نهم دی

جمعی از طلاب، اساتید و روحانیون حوزه‌های علمیه تبریز در آستانه حماسه تاریخی نهم دی تجمع کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،شرکت کنندگان در این تجمع که در حوزه علمیه حضرت ولیعصر (عج) تبریز برگزار شد، بر ضرورت بصیرت افزایی جامعه تاکید و با نظام اسلامی و رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت کردند.

حجت السلام سرایی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا در این تجمع با اشاره به اینکه عزت و اقتدار ایران اسلامی مدیون هوشمندی رهبری نظام اسلامی و بصیرت مردم است افزود: در چهار دهه گذشته ایران اسلامی یک تنه در مقابل توطئه‌های بی شمار دشمنان و استکبار جهانی با قدرت و عزت ایستاده است و به رغم مشکلات عدیده همچنان پیش میرود.

 اورسالت مهم طلاب، اساتید و روحانیون حوزه‌های علمیه را مهم و حیاتی خواند و گفت: در فتنه ۸۸ تمام دشمنان داخلی و خارجی نظام اسلامی به میدان آمدند و هوشیاری ملت آگاه و بابصیرت ایران اسلامی با درایت و هوشمندی رهبر معظم انقلاب اسلامی باعث خنثی شدن همه توطئه‌ها شد.

او به نقش بی بدیل رهبر معظم انقلاب اسلامی را در فتنه‌های متعدد پس از انقلاب اشاره و خاطرنشان کرد و گفت: رهبر انقلاب با تفکر والای جذب حداکثری و دفع حداقلی در سال ۸۸ فتنه‌ای بسیار بزرگ را خاموش کرد و با تکیه بر مردم خط بطلان برافکار و اندیشه دشمنان ناآگاه کشید.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه عاشورا با اشاره به هوشمندی مردم تبریز و آذربایجان در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی گفت: حماسه هشتم دی مردم تبریزدر سال ۸۸ زمینه ساز حماسه نهم دی شد و آب برآتش فتنه‌ها و توطئه‌ها ریخت و، چون سیلی بزرگ همه آمال و آرزو‌های واهی دشمنان اسلام را از بین برد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.