استاندار خراسان جنوبی:

انتقاد، طرح‌ها را از رکود خارج می‌کند

قناعت گفت: انتقادات سازنده را مطلوب می‌دانیم، اما نباید با زیاده روی، اقدامات انجام شده را نادیده بگیریم.

قناعت استاندار خراسان جنوبی در مراسم افتتاح و بهره برداری همزمان خط انتقال و پست برق ۱۳۲ کیلوولت دیهوک طبس با گرامیداشت یاد شهدا، گفت: هفته دولت فرصتی برای گزارش اقدامات انجام شده به مردم است.  

او با بیان اینکه کشور به کارگاه عمرانی تبدیل شده و در خراسان جنوبی هم شاهد تحول خوب و حرکت‌های جهشی در حوزه زیرساخت‌ها هستیم، افزود: دست دولت در هفته دولت برای خراسان جنوبی پر است.  

قناعت با اشاره به پیگیری طرح های کلان و بزرگ در استان، تصریح کرد: در طول ۲۲ ماه اخیر شاهد اتفاقات خوبی بودیم و دولت در حوزه‌های مختلف در کشور در حال انجام کارهاست.

استاندار خراسان حنوبی با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های جدی استان آب است، اظهار کرد: در همین زمینه و در جهت رفع نیازها، انتقال آب از دریای عمان و خلیج فارس در حال انجام است.  

او با اشاره به پیشرفت‌ها در جذب سرمایه گذار، بیان کرد: از ابتدای انقلاب تا قبل از دولت سیزدهم ۱۳ سرمایه گذار خارجی به خراسان جنوبی جذب شده‌اند، اما تنها از مرداد ۱۴۰۰ تا مرداد امسال، ۱۳ سرمایه گذار خارجی جدید جذب استان شده‌اند.  


بیشتر بخوانید


قناعت با اشاره به اینکه انتقادات سازنده مطلوب است، اما نباید از حد خود خارج شود، اظهار کرد: انتقاد باعث رصد طرح ها برای جلوگیری از رکود می‌شود، اما باید مراقب باشیم که چشم خود را به روی اقدامات انجام شده نبندیم و وارد بازی‌های فضای مجازی نشویم.  

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به قدرت، عظمت، اقتدار، پیشرفت و حرکت رو به جلوی ایران در سال‌های اخیر، ادامه داد: غربی‌ها در حال رصد ایران بوده و اکنون پنج کشور قدرتمند اقتصادی برای تعامل با ایران یا کنار زدن آمریکا پیش قدم شده‌اند و این نشان دهنده قدرت ایران است.  

او گفت: اکنون سرمایه گذاران خارجی معتقدند فضای ایران فضای کار است و این افراد بخش‌های خصوصی کشور خود را برای حضور در ایران ترغیب می‌کنند چراکه به فضای کار در ایران امید دارند.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.