پنس: اصلح‌ترین فرد برای ریاست جمهوری آمریکا هستم

مایک پنس خود را باتجربه ترین، اثبات شده‌ترین و آزموده‌ترین فرد محافظه کار برای ریاست جمهوری آمریکا خواند.

مایک پنس، معاون پیشین رئیس جمهور آمریکا در دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ و یکی از نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴،  در گفتگو با شون هنیتی، مجری شبکه‌ی تلویزیونی فاکس نیوز مدعی شد خودش اصلح‌ترین و کارآزموده‌ترین فرد برای ریاست حزب محافظه کار و ریاست جمهوری آمریکاست. 

او با اشاره به مناظره اخیرش گفت: شما پرسیدید چه کسی برای این شغل (ریاست جمهوری آمریکا) آماده‌ترین است. من با تمام احترامی که برای دوستانم در اینجا قائلم و حتی آن دوستی که شاید دارد ما را تماشا می‌کند (دونالد ترامپ). من بدون تردید آماده ترین، آزموده ترین، اصلح‌ترین و اثبات شده‌ترین محافظه کار در این رقابت هستم. من در کنگره‌ی آمریکا رئیس بودم؛ من در ایجاد توازن در بودجه بهترین عملکرد را داشتم و هنگامی که فرماندار بودم در زمینه‌ی نرخ اوراق بهادار بهترین نمره‌ی قبولی را دریافت کردم و در جایگاه معاون رئیس جمهور آمریکا، بودجه‌ای اختصاص دادیم تا کاهش بودجه‌ی ارتش را که در دوران ریاست جمهوری اوباما اتفاق افتاده بود جبران شود و سپس با بدترین همه گیری یکصد سال گذشته روبرو شدیم!

وی ادامه داد: این کشور هم اکنون با مشکل بسیار جدی روبروست! عقب نشینی فاجعه بار جو بایدن از افغانستان، دشمنان آزادی را در سراسر جهان به حال خود رها کرده است! و در عین حال دارد هزینه‌های نظامی و بودجه‌ی ارتش را کاهش می‌دهد. او (بایدن) مرز جنوبی آمریکا را باز گذارده و رها کرده و بدترین بحران دوران معاصر را رقم زده است. طوفان هزینه‌های دولت بایدن به بدترین تورم در ۴۰ سال گذشته تبدیل شده، نرخ رهن هفته‌ی گذشته به بالاترین رقم در بیست و یک سال گذشته افزایش یافت و ارزش‌هایی که برای ما بیشترین اهمیت را دارند همچون آزادی مذهبی مدام دارند تضعیف می‌شوند. دیگر هیچ جایی برای آزمون و خطا وجود ندارد.

پنس در انتها گفت: من خاضعانه عرض می‌کنم، وقتی نگاه می‌کنم و می‌بینم آمریکا با چه چالش‌های بزرگی روبروست و به تجربه‌هایی که خودم داشتم می‌نگرم، این است که خود را باتجربه ترین، اثبات شده‌ترین و آزموده‌ترین فرد محافظه کار می‌دانم که شایستگی این حوزه را دارد و درست همین تجربه است که مدیریت محافظه کاری نیاز دارد تا بتواند این کشور را متحول سازد!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ایرانیومU-238.03
۱۱:۰۷ ۰۶ شهريور ۱۴۰۲
اشتباه کردی مایک. من از تو اصلح تر برای ریاست جمهوری ایالات متحده امریکا هستم. من بهتر از می توانم امریکا را اداره کنم. تو نمی فهمی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۶ ۰۵ شهريور ۱۴۰۲
موافقم
آخرین اخبار