لغو کنفرانس خبری ترامپ درباره مداخله در انتخابات آمریکا

رئیس جمهور پیشین آمریکا کنفرانس خبری خود درباره پرونده های مداخله در روند انتخابات ریاست جمهوری اخیر این کشور را لغو کرد.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین آمریکا طی ۵ ماه گذشته شاهد شکل گیری ۴ پرونده قضایی علیه خود در دادگاه‌های این کشور بوده است. دو مورد از این موارد مربوط به تلاش وی برای مداخله در روند انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ می‌شود. 

به گزارش خبرگزاری رویترز، ترامپ امروز (جمعه) اعلام کرد کنفرانس خبری بزرگ خود مربوط به انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ در ایالت جورجویا که قرار بود هفته آینده برگزار شود را لغو کرده است. 

ترامپ قرار بود در این کنفرانس خبری بزرگ که برای ۲۱ اوت برنامه ریزی شده بود، شواهد و مدارک خود پیرامون پرونده شکایت از خود به دلیل دخالت در روند انتخابات ریاست جمهوری در ایالت جورجیا را ارائه کند. با این حال، وی اکنون از این کار منصرف شده است.

تیم حقوقی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا خواستار به تعویق افتادن محاکمه او در دادگاهی در واشنگتن تا بعد از انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۲۴ شده‌اند.

رئیس جمهور پیشین آمریکا در این باره به رسانه‌ها گفت: کنفرانس خبری در این رابطه دیگر ضرورتی ندارد، زیرا وکلای من ترجیح می‌دهند این شواهد غیرقابل انکار را در پرونده‌های حقوقی رسمی ارائه کنند. تیم حقوقی من به مبارزه برای رد این کیفر خواست ننگین از سوی دادستان جورجیا ادامه می‌دهد. 

ترامپ در ادامه سخنانش به مانند همیشه حملاتی را نیز متوجه جو بایدن، رئیس جمهور دموکرات فعلی آمریکا کرد. وی با انتقاد از او، مدعی شد بایدن در حال اجازه دادن به چین به منظور گرفتن جایگاه ما در جهان است. 

ترامپ با اشاره به قدرت ارزی آمریکا در مراودات مالی جهانی خاطر نشان کرد: ما چیزی بسیار قدرتمند در اختیار داریم که دلار است. با این حال، متاسفانه شاهد آن هستیم که کشور‌ها دیگر از آن استفاده نمی‌کنند، زیرا قدرت آمریکا رو به افول است. مصداق بارز این مسئله نیز افول آمریکا به سطح کشور‌های جهان سوم از بسیاری از جهات است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۷ ۲۷ مرداد ۱۴۰۲
خدا لعنت کنه این مردک ظالم را و خون ریز را.
Iran (Islamic Republic of)
سیدمحمد
۲۰:۲۶ ۲۷ مرداد ۱۴۰۲
اگر تورو زندان نکنند مطمعن باش به یک کارمند کاخ سفید هم تبدیل نمیشی . بهتر بود از اول هم به همان کازینو داری ادامه میدادی و با القائات صهیونیسم وارد عرصه سیاست نمیشدی . البته بزودی نتانیاهو هم که کله تو را در این خمره فرو کرد در جایگاه تو خواهد بود.
Iran (Islamic Republic of)
محمودزاده
۱۹:۵۳ ۲۷ مرداد ۱۴۰۲
از آنجایی که شعار او آمریکا برای آمریکاییها است و با توجه به اینکه اگر دوباره رئیس جمهور آمریکا شود خیلی ها را با اردنگی از آمریکا اخراج خواهد کرد مانند اوباما که یک مهاجر کنیایی است و همین بایدن یک اصالتا یک کرد مهاجر این است که حزب دمکرات آمریکا برای وی پاپوش درست می کند تا مانع از حضور او در انتخابات دوره بعدی آمریکا شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۳ ۲۷ مرداد ۱۴۰۲
مرگ بر آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۳ ۲۷ مرداد ۱۴۰۲
خلاصه سرتونو درد نیارم
ترامپ قمار باز قاتل جنایکار دزد با این کارها داره جون می کنه تا خودشو مطرح کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۸ ۲۷ مرداد ۱۴۰۲
اگه اروپا و ‌استعمار جدید که سال گذشته و هم اکنون جهان را بهم ریختند بگذارند جهان روی آرامش بگیرد ترامپ تونسته بود توازن در جهان ایجاد کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۰ ۲۷ مرداد ۱۴۰۲
آقای ترامپ چه بخواهی و چه نخواهی آمریکا رو به افول است و دنیا دیگر تحمل زورگویی های آمریکا را ندارد و سد آمریکا ترک خورده و در حال متلاشی شدن است و اگر متلاشی شود چیزی از آمریکا باقی نخواهد ماند مگر اینکه حاکمان آن سر عقل بیایند و به اصول جهانشمول تن دهند و به خواسته های منطقی جامفه بشری احترام واقعی و عملی بگذارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۰ ۲۷ مرداد ۱۴۰۲
فکر کنم قطعا ریس جمهور بعدی امریکا میشه چون ملتش مبخوانش و به فکر کردمشه
Finland
ناشناس
۱۲:۰۰ ۲۷ مرداد ۱۴۰۲
فقط همین آدم زبون شما رو بلده
آخرین اخبار