کاهش محبوبیت دی سانتیس و اخراج مدیر کارزار انتخاباتی او

فرماندار فلوریدا پس از کاهش محبوبیتش در نظرسنجی‌ها، مدیر کارزار انتخابات ریاست‌جمهوری خود را اخراج کرد.

انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در سال ۲۰۲۴ در حالی سال آینده میلادی برگزار خواهد شد که نامزد‌های حزب جمهوری‌خواه به شدت در حال رقابت درون حزبی به منظور کسب نظر رأی‌دهندگان برای انتخاب نهایی به عنوان نامزد اصلی این حزب هستند. «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور پیشین آمریکا گرچه پیشتاز نظرسنجی‌هاست، اما سایر نامزد‌ها به دنبال آزمودن شانس خود هستند. 

به گزارش خبرگزاری رویترز، پس از انتشار نظرسنجی‌های جدید و سقوط محبوبیت «ران دی سانتیس» فرماندار فلوریدا در میان رأی‌دهندگان حزب جمهوری‌خواه، وی اقدام به اخراج مدیر کارزار انتخاباتی خود کرد. 

«جنرا پک» که سال‌ها سابقه همکاری با دی سانتیس را داشت پس از ناتوانی در مدیریت کازار انتخاباتی وی اخراج و «جیمز اوتمیر» یکی از مشاوران نزدیک فرماندار فلوریدا به این سمت منسوب شد. این اتفاق تنها ۴ روز پس از آن روی می‌دهد که «رابرت بیگلو» بزرگترین حامی مالی دی سانتیس اعلام کرد تا زمانی که وی در عقاید خود تجدیدنظر نکند دیگر حاضر به اعطا کمک‌های مالی بیشتر به کارزار انتخاباتی وی نیست. 

نظرسنجی‌های جدیدی که از سوی مؤسسه رویترز – ایپسوز انجام شده نشان می‌دهد میزان محبوبیت دی سانتیس در میان رأی‌دهندگان آمریکایی به ۱۳ درصد کاهش یافته است. این در حالی است که دونالد ترامپ اکنون با کسب ۴۷ درصد رؤی جمهوری‌خواهان از بیشترین اقبال برای نامزدی این حزب در رقابت با بایدن برخوردار است. 

در خبری دیگر «مایک پنس» معاون سابق ترامپ و یکی دیگر از نامزد‌های انتخابات ریاست‌جمهوری اعلام کرد با کسب میزان کافی حمایت مالی که شامل ۴۰ هزار اعانه دهنده مالی می‌شود، صلاحیت لازم برای شرکت در مناظره درون انتخاباتی حزب جمهوری‌خواه را کسب کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار