حماس افتتاح سفارت سیرالئون در قدس اشغالی را محکوم کرد

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین افتتاح سفارت سیرالئون در شهر اشغالی قدس که موجب جری تر شدن رژیم صهیونیستی می‌شود را محکوم کرد.

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس اظهارات ریاست جمهوری سیرالئون مبنی بر آمادگی این کشور برای افتتاح سفارت خود در قدس اشغالی را محکوم کرد.

عبداللطیف قانوع خواستار بازنگری دولت سیرالئون در این موضع اشتباه و حمایت از قضیه عادلانه فلسطین شد. قانوع اشاره کرد: این موضع تاسف‌بار از سوی دولت سیرالئون در شرایطی اتخاذ شده که شاهد تشدید جنایات اشغالگران اسرائیلی علیه ملت، سرزمین و مقدسات فلسطین هستیم.

او گفت که این به منزله چراغ سبز به ارتش رژیم اشغالگر و شهرک‌نشینان یهودی برای ادامه تجاوزات و جنایات خود علیه ملت فلسطین از جمله در قدس اشغالی است. قانوع تاکید کرد که موضع دولت سیرالئون به معنی پایمال کردن حقوق ملت فلسطین و حمایت از جنایات رژیم اشغالگر است.

سیرالئون کشوری کوچک با جمعیت حدود ۸ میلیون نفر است که در غرب آفریقا واقع شده و پایتخت و بزرگ‌ترین شهر آن فری‌تاون و زبان رسمی آن انگلیسی است. رژیم صهیونیستی و سیرالئون روابط خوبی با هم دارند که در سال ۱۹۶۱ با استقلال سیرالئون برقرار شد. این رژیم سفارتی در فری تاون ندارد و از طریق سفارت خود در سنگال نمایندگی می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۰ ۰۵ شهريور ۱۴۰۲
از ایذه چه خبر ؟ اونجا هم مثل اینکه اسرائیلی ها حمله کرده اند ...........
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۷ ۰۵ شهريور ۱۴۰۲
به حماس ربطی نداره این یک رابطه سیاسی بین سیرالئون و اسرائیل است .....
آخرین اخبار