حماس: درگیری با رژیم صهیونیستی با شکستی بی‌سابقه برای آن تمام خواهد شد

معاون دفتر سیاسی حماس تأکید کرد در صورت تقابل همه جانبه با رژیم صهیونیستی، این رژیم شکستی بی‌سابقه در تاریخ خواهد خورد.

«صالح العاروری» معاون دفتر سیاسی حماس در گفت‌وگوی اختصاصی با شبکه تلویزیونی المیادین درباره تحولات فلسطین و رژیم صهیونیستی سخن گفت.

به گزارش المیادین، العاروری در این مصاحبه تأکید کرد: «ما نیز مانند همه مردم ما که مقاومت می‌کنند و شهید می‌شوند، بخشی از این مقاومت هستیم. تهدید‌های رژیم صهیونیستی اعتقاد، موضع و مسیر من را ذره‌ای تغییر نمی‌دهد.»

مقاومت در حال قوی‌تر شدن و استحکام بیشتر است

وی با بیان این‌که «ما در معادله جدیدی قرار داریم که هر روز به نفع مقاومت و متحدانش تغییر می‌کند و علیه این اشغالگری گسترش می‌یابد»، افزود: «علی‌رغم بسیج حدود ۳۰ گردان نظامی در شمال کرانه باختری برای از بین بردن مقاومت، این مقاومت در حال قوی‌تر شدن و استحکام بیشتر است.»

معاون دفتر سیاسی حماس گفت: «آن‌ها نه تنها در اجرای چشم‌انداز خود در کرانه باختری شکست خواهند خورد، بلکه مجبور خواهند شد گام‌های بلندی به عقب بردارند. هر مسئولی در رژیم صهیونیستی که بیشتر افراطی، جنایتکار و تروریست باشد با شکستی بی‌سابقه به کار خود پایان می‌دهد.»

درگیری با رژیم صهیونیستی با شکستی بی‌سابقه برای آن تمام خواهد شد

صالح العاروری چنین گفت: «هرکس به فکر تصرف مسجد الاقصی و تقسیم آن باشد یا به ترور فکر می‌کند، بداند که این امر منجر به درگیری و جنگ منطقه‌ای می‌شود. اگر به یک تقابل همه جانبه برسیم، رژیم صهیونیستی شکست خواهد خورد، شکستی بی‌سابقه در تاریخ این رژیم.»

پروژه مقاومت روی میز است نه زیر آن

العاروری ادامه داد: «ما در نبرد برای آزادی کرانه باختری هستیم و پروژه مقاومت روی میز است نه زیر آن. اگر اکنون با شهرک‌سازی‌ها مقابله نکنیم، آن‌ها قدس و مسجد الاقصی را تسخیر و همه خا‌نه‌ها را اشغال می‌کنند.»

معاون دفتر سیاسی حماس با تأکید بر این‌که «ما باید امروز، قبل از فردا، نبرد خود را علیه شهرک‌سازی‌ها انجام دهیم. جنگ همه جانبه اجتناب ناپذیر شده است»، گفت: «ما به عنوان مقاومت، محور مقاومت، مردم و ملت خواستار این نبرد همه‌جانبه هستیم.»

العاروری ادامه داد: «مقاومت در غزه یک سرمایه راهبردی و آماده به راه انداختن یک نبرد بزرگ و همه جانبه برای تغییر معادلات منطقه است.»

معاون دفتر سیاسی حماس با بیان این‌که «حماس در درگیری‌های داخل اردوگاه عین الحلوه نقشی نداشت»، گفت: «هیچ تفاهم و پیش نیازی برای تشکیل دولت مشترک فلسطین وجود ندارد.»

امیدواریم عربستان هرگز به سمت عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی نرود

صالح العاروری افزود: «ذره‌ای از روابط نزدیک با ایران علیه عربستان استفاده نکردیم.ما مشتاقیم بهترین روابط را با فرزندان ملت، کشورها، سازمان‌ها و مردم خود ایجاد کنیم.»

العاروری گفت: «امیدواریم شایعات عادی‌سازی روابط عربستان با رژیم صهیونیستی محقق نشود، زیرا با عادی‌سازی هر کشور دیگری متفاوت است. عادی‌سازی عربستان به معنای تسلیم مقدسات به حاکمیت رژیم صهیونیستی است، بنابراین امیدواریم عربستان هرگز به این مسیر نرود.»

معاون دفتر سیاسی مقاومت اسلامی فلسطین درباره سوریه نیز گفت: «موضع رسمی ما به عنوان حماس با عدم مداخله در درگیری در سوریه تغییر نخواهد کرد. در مورد کمک مالی قطر، هیچ دلیلی وجود ندارد که قطری‌ها به وضعیت داخلی ما یا موضوع رابطه ما با سوریه بپردازند.»

صالح العاروری در پایان گفت: «من صحنه نزدیکی را پیش روی خود می‌بینم که در آن نبرد سختی خواهیم داشت، اما نتیجه آن برای وضعیت فلسطین و منطقه عالی خواهد بود.»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۰ ۰۴ شهريور ۱۴۰۲
مطمئنی ؟؟؟؟
چون تا اونجایی که ما میدونیم فقط حزب الله میتونه شاخ اسراییل رو بشکنه نه وهابیا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۸ ۰۴ شهريور ۱۴۰۲
اسرائیل هر کاری بخواد با اینا میکنه بعد اینا میگن ما پیروز شدیم.رو که نیست....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۰ ۰۴ شهريور ۱۴۰۲
دقیقا مثل امریکا که هیچ غلطی نمیکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۳ ۰۴ شهريور ۱۴۰۲
تو بزن بودی
آخرین اخبار