اخبار نیروی انتظامی استان قزوین؛

از توقیف کامیونت حامل سوخت قاچاق تا دستگیری ۲ قاچاقچی سابقه دار

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز چهارم شهریور ماه سال ۱۴۰۲ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

سرهنگ وجیه الله عبدی فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان بوئین زهرا در راستای طرح مبارزه با قاچاق فرآورده‌های سوختی حین گشت زنی در حوزه استحفاظی، به یک دستگاه کامیونت مشکوک و بلافاصله دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: ماموران پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن، ۴ هزار لیتر گازوئیل قاچاق که فاقد هرگونه مجوز مثبته از شرکت نفت بوده را کشف، و یک نفر دراین خصوص دستگیرشد.

سرهنگ عبدی با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش ریالی محموله قاچاق کشف شده را یک میلیارد ریال برآورد کرده اند، خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی، جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

دستگیری ۲ قاچاقچی سابقه دار با کشف  ۳۰ کیلو تریاک 

سرهنگ داود عبدالمالکی جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اقدامات اطلاعاتی خود از انتقال محموله سنگین مواد مخدر توسط یکی از قاچاقچیان سابقه دار به شهر قزوین مطلع شدند.

وی افزود: در ادامه رصد ماموران مشخص شد متهم با یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ به همراه همدست خود از جاده قدیم تهران - قزوین در حال حرکت می‌باشد، که بلافاصله تیم عملیاتی از پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به این محور اعزام شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه خودرو متهمان در عوارضی تهران - قزوین متوقف و در بازرسی از آن ۳۰ کیلو تریاک کشف شد، خاطرنشان کرد: در این عملیات ۲ نفر دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار