شناسایی و قطع ۶۰ فقره انشعاب غیرمجاز در بوئین زهرا

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان بوئین زهرا از شناسایی و قطع ۶۰ فقره انشعاب غیر مجاز با کاربری‌های خانگی و غیر خانگی در این شهرستان خبر داد.

امین اله شیخ مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان بوئین زهرا گفت: طی پایش‌های صورت گرفته توسط همکاران امور آب و فاضلاب و دو اکیپ ناجیان آب در سطح شهر‌ها و روستا‌های شهرستان بوئین زهرا در مرداد ماه تعداد ۶۰ فقره انشعاب غیر مجاز با کاربری‌های خانگی و غیر خانگی اعم از دامداری، تجاری، باغ ویلا، آبیاری صیفی جات و باغ و ساخت و ساز شناسایی و قطع شده است.

وی افزود: از تعداد ۶۰ فقره انشعاب غیر مجاز قطع شده تعداد ۲۱ فقره انشعاب با اخذ جریمه از متخلفین ساماندهی و مجاز شده است.

شیخ  اضافه کرد: با توجه به خشکسالی‌های پیاپی سال‌های اخیر در سطح استان و شهرستان و سال تنش آبی و کمبود آب آشامیدنی در شهر‌ها و روستا‌ها از طریق افزایش سرقت آب توسط معدودی از افراد متخلف که از آب آشامیدنی در مواردی غیر شرب، چون باغ ویلا، استخر، ساخت و ساز و ... استفاده می‌کنند، جرایم سنگین در انتظار آنان خواهد بود.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان بوئین زهرا گفت: با همکاری خوبی که از سوی دستگاه قضایی و نیروی انتظامی صورت گرفته، علاوه بر قطع انشعاب افرادی که اقدام به برقراری انشعاب غیرمجاز آب آشامیدنی می‌کنند، جرایم سنگینی نیز برای آنان در نظر گرفته شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.