بهره برداری از ۱۶۹ طرح عمرانی در نخستین روز از هفته دولت

برای اجرای این طرح‌ها در مجموع بیش از هزار و ۸۷۳ میلیارد هزینه تومان شد.

با حضور استاندار گیلان ۷۴ طرح عمرانی در رشت به بهره برداری رسید.

۷۴ طرح صنعتی، زیربنایی و خدماتی باحدود هزار و ۸۱۴ میلیارد تومان هزینه با حضور استاندار در رشت افتتاح شد.

طرح توسعه‌ی یک واحد تولیدی کارتن در شهر صنعتی رشت، نخستین طرحی بود که به نمایندگی از ۱۵ طرح صنعتی هفته‌ی دولت امسال، امروز بدست دکتراسدالله عباسی با ۸۶ میلیارد تومان هزینه به بهره برداری رسید.

این واحد تولیدی قادر خواهد بود سالانه ۱۱ تن انواع ورق‌های پلاستیک و جعبه‌ی گرانول تولید کند.

بهره برداری از پست ۶۳/۲۰ کیلولت GIS شهید سجاد طاهرنیا در منطقه‌ی معلولین رشت نیز دومین طرحی بود که به نمایندگی از ۶ طرح زیربنایی و توسعه ایی صنعت برق گیلان با ۲۲۳ میلیارد تومان هزینه افتتاح شد.

در حاشیه افتتاح این طرح از خانواده‌ی شهید سجاد طاهرنیا قدرانی شد.

آبرسانی به منطقه‌ی سیاه اصطلخ شهرستان رشت نیز دیگر طرحی بود که به نمایندگی از ۵۳ طرح حوزه‌ی آبفای گیلان به بهره برداری رسید.

با اجرای این طرح که ۱۰ میلیاردتومان هزینه داشت، هزار و ۸۰۰ خانوار منطقه‌ی سیااسطلخ از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی بهره‌مند شدند.

همچنین درنخستین روز از هفته دولت ۶۰ طرح توسعه برق رسانی در فومن به بهره برداری رسید 

برای اجرای این طرح‌ها در مجموع بیش از ۲۵ میلیاردتومان هزینه شد. 

۱۳ طرح عمرانی شامل آسفالت راه روستایی، هدایت آب‌های سطحی، دیوارحفاظتی، عمران شهری و روستایی، یک طرح ورزشی در مجموع با ۵ میلیاردو ۵۰۰ میلیون تومان در لنگرود افتتاح شد 

۹ طرح عمرانی هم در صومعه سرا به بهره برداری رسید. این طرح‌ها شامل ۵ طرح توسعه شبکه برق و ۲ طرح آموزش فنی وحرفه‌ای است که برای اجرای آن‌ها در مجموع ۱۰ میلیارد تومان هزینه شد.

در رحیم آباد رودسرهم ۸ طرح عمرانی با ۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید که شامل ۷ طرح عمران شهری و یک طرح برق رسانی است.

۳ طرح عمرانی هم درماسال به بهره برداری رسید که شامل روکش آسفالت احداث پل و بازسازی یادمان شهدای روستای شیخ نشین شاندرمن است.

برای اجرای این طرح‌ها در مجموع ۲ میلیارد و ۴۸۰ میلیون تومان هزینه شد. 

یک کارگاه تولیدی موادغذایی هم با ۷ میلیاردو ۴۰۰ میلیون تومان هزینه و اشتغالزایی ۹ نفر در پره سر رضوانشهر امروز به بهره برداری رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.