بهره برداری واحد صنعتی- تولیدی ورق کارتن و جعبه گرانول در رشت

استاندار گیلان در نخستین روز از هفته دولت یک واحد صنعتی – تولیدی در حوزه ورق کارتن و جعبه گرانول را در رشت افتتاح کرد.

فاز توسعه‌ای یک واحد تولید کننده ورق کارتن و جعبه گرانول با ۸۶۰ میلیارد ریال اعتبار در شهر صنعتی رشت با ظرفیت تولید سالانه ۱۱ هزار تن، سرمایه گذاری ۸۶۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۷۰ نفر و مساحت ۲۰ هزار و ۵۰۰ متر مربع و زیربنای ۱۰ هزار مترمربع با حضور دکتر عباسی،  استاندار گیلان بهره برداری شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان در مراسم بهره برداری از این واحد صنعتی با بیان اینکه در دولت سیزدهم برای ایجاد ۲۷۸ واحد صنعتی جدید جواز تاسیس صادر شده است گفت: در هفته دولت امسال ۱۵ واحد صنعتی و تولیدی با ۱۲ هزار و ۵۵۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری و اشتغالزایی ۵۳۱ نفر به بهره‌برداری می‌رسد.

تیمور پورحیدری صبح افزود: از مجموع ۱۵ واحد تولیدی که در این هفته افتتاح و به بهره‌برداری می شود ۱۲ واحد تولیدی صنعتی و سه واحد تولیدی صنفی هستند که چند واحد در مرکز استان و تعدادی نیز در شهرستان‌ها فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

وی در ادامه با تشریح دستاوردهای دولت سیزدهم در ۲ سال اخیر، گفت: از آغاز دولت سیزدهم تعداد ۳۷۴ جواز تاسیس صنعتی با سرمایه‌گذاری ۹۸ هزار و ۶۴۹ میلیارد ریال با پیش بینی اشتغال هشت هزار و۷۸۷ نفر صادر شده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان افزود: در این دولت همچنین ۲۷۸ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری ۶۴ هزار و ۱۳ میلیارد ریال مجوز ایجاد دریافت کرده اند که ماحصل آن اشتغال برای هفت هزار و ۹۶۰ نفر خواهدبود.

نماینده عالی دولت گیلان همچنین از بخش های مختلف این واحد تولیدی بازدید کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.