عرضه دست‌بافته‌های رضوی در سی‌امین نمایشگاه فرش دست‌باف ایران

شرکت فرش آستان قدس رضوی در سی‌امین نمایشگاه فرش دست‌باف ایران، با ارائه انواع فرش‌ها از جمله فرش دستباف و گل فرش‌های متبرک رضوی حضور می‌یابد.

حمید کارگر مدیرعامل شرکت فرش آستان قدس رضوی گفت: این شرکت در سی‌امین نمایشگاه فرش دست‌باف ایران که از یکم تا هفتم شهریور در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود، در فضایی به مساحت نزدیک به ۲۰۰ متر مربع حضور یافته است.

او افزود: در غرفه شرکت فرش آستان قدس رضوی علاوه‌بر انواع فرش دستباف متبرک حرم رضوی، فرش‌های تولیدی شرکت، مبل‌فرش، گل‌فرش‌های متبرک رضوی و برخی از فرش‌هایی که با نقشه‌ها و طرح‌هایی بدیع و متفاوت رونمایی خواهند شد، در کنار خدمات رنگرزی این شرکت عرضه می‌شود.

مدیرعامل شرکت فرش آستان قدس رضوی با بیان اینکه نمایشگاه یاد شده مهم‌ترین رویداد سالانه فرش دست‌باف در کشور با حضور تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان فرش از سراسر کشور است، ادامه داد: شرکت فرش آستان قدس رضوی در حضوری متفاوت از دوره‌های پیشین، در سالن ۴۰ نمایشگاه بین‌المللی تهران، پذیرای بازدیدکنندگان، علاقه‌مندان، بازرگانان و خریداران فرش دست‌باف ایران است.

کارگر، امضای تفاهم‌نامه میان این شرکت و موزه فرش ایران با هدف تعامل و توسعه همکاری‌های علمی، فرهنگی و هنری و نیز اجرای طرح‌های پژوهشی و آموزشی را یکی از برنامه‌هایی دانست که در حاشیه این رویداد انجام می‌شود و بیان کرد: این تفاهم‌نامه با هدف اعتلای فرهنگ و هنر ایران در حوزه فرش دستباف، فراهم‌کردن زمینه مساعد برای رشد هنرمندان و اشتغالزایی از طریق آموزش مهارت‌های فنی و هنری به امضا می‌رسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار