نمایشگاه تخصصی صنایع چوب و مبلمان در مشهد آغاز به کار کرد

پنجمین نمایشگاه یراق آلات، ماشین آلات، صنعت چوب، مبلمان و صنایع وابسته عصر امروز در محل نمایشگاه بین المللی مشهد آغاز به کار کرد.

سعید صیفی مدیر عامل نمایشگاه بین المللی مشهد گفت: این نمایشگاه با حضور ۳۵ شرکت از این استان و ۱۵ شرکت از استان‌های تهران، آذربایجان شرقی، اصفهان، یزد، بیرجند، فارس و اردبیل گشایش یافته است.

او افزود: زمینه فعالیت مشارکت کنندگان این نمایشگاه ماشین آلات، چوب و ابزار آلات است که در کنار آن هم سمینار و کارگاه آموزشی برگزار می‌شود.

مدیر عامل نمایشگاه بین المللی مشهد با اشاره به اهداف برگزاری این نمایشگاه ادامه داد: معرفی کالا‌ها و محصولات جدید، آشنایی با آخرین دستاورد‌ها و فن آوری‌های تخصصی و ایجاد فرصت برای برقراری ارتباط و شناسایی شرکت‌های توانمند داخلی از مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

صیفی بیان کرد: پنجمین نمایشگاه تخصصی یراق آلات، ماشین آلات، مبلمان و صنایع وابسته در ۲۰ هزار متر مربع محیط نمایشگاهی و در سالن‌های فردوسی و مفاخر این مجموعه برپا شده است.

او تصریح کرد: این نمایشگاه از امروز تا ۲۱ مهرماه ۱۴۰۲ طی ساعات ۱۸ تا ۲۱ در محل نمایشگاه بین المللی مشهد دایر است و پیش بینی می‌شود با استقبال گسترده بازدیدکنندگان روبرو باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.