نمایشگاه بین‌المللی مشهد قابلیت رقابت با نمایشگاه‌های خاورمیانه را دارد

سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: نمایشگاه برگزار شده در مشهد قابل رقابت با نمایشگاه‌ها در سایر نقاط کشور و منطقه خاورمیانه و آسیای میانه است.

موسی‌الرضا حاجی‌بگلو سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: نمایشگاه بین‌المللی مشهد در کشور نمایشگاهی ممتاز بوده و به جرأت می‌توان گفت که قابل رقابت با نمایشگاه‌ها در سایر نقاط کشور و منطقه خاورمیانه و آسیای میانه است.

او در خصوص برگزاری یازدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت مبلمان، لوستر، روشنایی، دکوراسیون و معماری داخلی افزود: یکی از نکات مهم در برگزاری این نمایشگاه این است که بازرگانان و تجار به این صنایع رغبت دارند تا در این نمایشگاه شرکت کرده و برای صادارت اقدام کنند. همچنین به دلیل همجواری خراسان رضوی با کشور‌های همسایه تولیدکنندگان داخلی در تلاشند تا تولید را به لحاظ رقابت بین‌المللی بالا برده تا محصولات خود را با قیمت مناسب به کشور‌های همسایه صادارت کنند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: مدیریت شهری مشهد با توجه به شعار دولت سیزدهم در زمینه افزایش روابط سیاسی و اقتصادی با کشور‌های همسایه در راستای اهداف دولت برخی از نمایشگاه‌ها را در کشور‌های همسایه برگزار کرده و این نشان می‌دهد که مدیریت شهری مشهد تلاش می‌کند تا اهداف دولت را در کنار مدیریت شهری برای مردم محقق کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار