از توقیف محموله نوشابه‌های انرژی‌زا قاچاق تاکشف البسه قاچاق در استان قزوین

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز بیست و هشتم مرداد ماه سال ۱۴۰۲ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

سرهنگ بهرام منصوری فرمانده انتظامی شهرستان البرز گفت: در راستای اجراء طرح مبارزه با پدیده شوم قاچاق، ماموران یگان امداد شهرستان البرز حین کنترل خودرو‌های عبوری در عوارضی قزوین-کرج به یک دستگاه خودروی وانت نیسان مشکوک شده و آن‌ها را متوقف کردند.

وی افزود:ماموران پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن، ۴ هزار و ۳۴۴ قوطی نوشابه انرژی‌زا قاچاق که فاقد هرگونه مجوز مثبته گمرکی بود کشف، و یک نفر دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان البرز با بیان اینکه ارزش ریالی کالای کشف شده برابر نظر کارشناسان مربوطه بالغ بر ۲ میلیارد ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

صحت عمل ماموران پلیس راه بوئین زهرا و رد رشوه راننده متخلف

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان گفت: ماموران پاسگاه پلیس راه شهرستان بوئین زهرا به سراکیپی سرگرد مصطفی جهانی حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور اشتهارد-بوئین زهرا یک دستگاه خودرو سواری پیکان را به دلیل تخلف و عدم استفاده راننده و سرنشینان از کمربند ایمنی متوقف کردند.

سرهنگ حمزه شایان مهر افزود: راننده خودرو به منظور چشم پوشی از اعمال قانون با پیشنهاد مبلغ یک میلیون ریال به عنوان رشوه قصد ممانعت از این اقدام را داشت که این مامور وظیفه شناس بدون توجه به درخواست راننده ضمن اعمال قانون، صورتجلسه‌ای تنظیم و مراتب را به مرجع قضائی اعلام می‌کند.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان با اشاره به اینکه با دستور قضایی خودرو متهم توقیف و پرونده پیشنهاد رشوه برای وی تشکیل داده شد، خاطرنشان کرد: قوانین وضع شده ابتدا به امر به منظور صیانت و به دور ماندن هموطنان از خطرات تدوین شده و پلیس با تمام توان در راستای اجرای آن تلاش خواهد کرد.

کشف البسه قاچاق در آزاد راه قزوین - زنجان

سرهنگ مهدی حاجیان راد رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان قزوین گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان حین گشت زنی در آزاد راه قزوین - زنجان به یک دستگاه سواری سمند که تعدادی کیسه با محتوای نامشخص در صندلی عقب بارگیری کرده بود مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن هزار و ۲۷۰ ثوب البسه بچگانه قاچاق که فاقد هرگونه مجوز مثبته گمرکی بود کشف و یک نفر دستگیر شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان با اشاره به اینکه ارزش ریالی محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان بالغ بر یک میلیارد ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: در این خصوص یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.