اخبار نیروی انتظامی استان قزوین؛

کشف محموله ۵۰ میلیاردی قاچاق /دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز بیست و یکم فروردین ماه سال ۱۴۰۲ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

سردار علی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با اقدامات اطلاعاتی و فنی از انتقال محموله با قاچاق از استان‌های غربی به مرکز کشور مطلع شدند.

وی افزود: در ادامه اقدامات اطلاعاتی ماموران مشخص شد، قاچاقچیان اقلام قاچاق را در یک دستگاه کامیون باری حامل "کاه" جاساز کرده و از جاده"نجف آباد" به سمت "بیجار" در حال حرکت می‌باشند، که بلافاصله با هماهنگی انجام شده با پلیس آگاهی شهرستان "بیجار" تیم‌های عملیاتی از ماموران به این محور اعزام و به محض مشاهده خودرو دستور توقف آن را صادر کردند.

فرمانده انتظامی استان بیان داشت: پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن توسط ماموران، بیش از ۴۰ دستگاه لپ تاپ و گوشی آیفون، ۲۰ دستگاه ماینر، و تعداد قابل توجهی تجهیزات رایانه ای، که در زیر بار خودرو جاساز شده بود، کشف شد.

سردار ابراهیمی با اشاره اینکه ارزش محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان حدود ۵۰ میلیارد ریال برآورد شده، خاطر نشان کرد: در این عملیات یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر در "تاکستان"

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان از کشف ۸ کیلو و ۲۳۰ گرم تریاک و دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر در این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ کوروش عزیزی اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت ۲ نفر از خرده فروشان مواد مخدر در شهر تاکستان، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: پس از هماهنگی قضائی، اکیپی از ماموران مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان تاکستان به محل اعزام شدند، که در بازرسی انجام شده با رعایت موازین شرعی و حقوق شهروندی، ۸ کیلو و ۲۳۰ گرم تریاک و تعدادی آلات و ادوات مربوط به توزین و مصرف مواد مخدر کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان با اشاره به اینکه در این عملیات ۲ نفر دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند، از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک در این خصوص سریعا مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.