نحوه اعتراض داوطلبان کنکور به سوابق تحصیلی

داوطلبان کنکور می‌توانند از امروز با مراجعه به درگاه اینترنتی آموزش و پرورش نسبت به سوابق تحصیلی خود اعتراض کنند.

کارنامه علمی شرکت‌کنندگان آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ (نوبت‌های اول و دوم) منتشر شد. اصلاحات مربوط به نمره کل سابقه تحصیلی که تا تاریخ ۲۳ مرداد توسط وزارت آموزش و پرورش به سازمان سنجش آموزش کشور ارائه شده در وضعیت علمی داوطلبان اعمال شده است.

با توجه به هماهنگی سازمان سنجش آموزش کشور با وزارت آموزش و پرورش مقرر شده برخی از داوطلبانی که نسبت به نمره کل سابقه تحصیلی اعلام شده از سوی وزارت آموزش و پرورش و مندرج در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور درخواست بررسی دارند و همچنین داوطلبانی که نمره یک یا چند درس آنان در محاسبه نمره کل سابقه تحصیلی لحاظ نشده است، از امروز ۲۷ مرداد تا ۳۱ مرداد به درگاه الکترونیکی وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir مراجعه و از بخش آزمون سراسری درخواست خود را ثبت کنند، به درخواست‌هایی که از سایر روش‌ها ارسال شود هیچ‌گونه پاسخی داده نخواهد شد.

در صورت تغییر در نمره کل سابقه تحصیلی توسط وزارت آموزش و پرورش، کارنامه آن‌ها شامل نمره کل سابقه تحصیلی، نمره کل نهایی، رتبه در سهمیه و رتبه کشوری اصلاح و امکان ویرایش انتخاب رشته در نیمه دوم شهریورماه صرفاً برای این دسته از داوطلبان توسط سازمان سنجش آموزش کشور فراهم خواهد شد.

داوطلبان می‌توانند سؤال یا درخواست‌های مرتبط با این سازمان را از طریق سامانه پاسخگویی اینترنتی به نشانی https://request.sanjesh.org ارسال کنند، ضمناً داوطلبان در صورت لزوم می‌توانند سؤالات خود را در ساعات اداری با شماره تلفن ۴۲۱۶۳ با پیش شماره ۰۲۱ در میان بگذارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار