اختصاص حداکثر ناوگان حمل و نقل برای جابجایی زائران اربعین

حداکثر ناوگان حمل و نقل مسافری مازندران امسال برای جابجایی زائران اربعین حسینی اختصاص داده شده است.

حسن جهانیان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران در جلسه شورای اداری که با هدف برنامه‌ریزی به منظور ارزیابی عملکرد و بررسی فعالیت‌های ادارات برگزار شد، گفت: این اداره کل در راستای وظایف خود در خصوص جابجایی مسافر خاصه زائران اربعین حسینی اقدامات و برنامه‌های گسترده‌ای را همچون سنوات گذشته در دستور کار خود دارد که با توجه به حجم بالای زائران امسال حداکثر ناوگان حمل و نقل مسافری استان برای جابجایی آن‌ها اختصاص داده شده است.

او افزود: باید همچون گذشته با تلاش و جدیت برای اهداف و برنامه‌های این اداره کل از هیچ کوششی دریغ نکرده و با تمام توان و امکانات برای ایجاد یک راه ایمن در این استان بکوشیم.

جهانیان گفت: با توجه به تردد میلیونی در جاده‌های مازندران و اجرای طرح راهداری محوری در سطح محور‌های استان در قالب اجرای روکش آسفالت، خط کشی، نصب علائم، اَشکار سازی نقاط پر حادثه، شانه سازی، تعویض گاردریل با نیوجرسی، رنگ آمیزی پایه‌ها و نرده‌ها، شسشتو و ساماندهی علائم، اصلاح قوس‌ها و ... باعث افزایش رضایتمندی کاربران جاده‌ای گردید.

مدیر کل حمل و نقل و راهداری مازندران از مردم خواست سفر‌های غیر ضروری با اتوبوس را به تعویق بندازند تا به بهترین شکل بتوان به زائران اربعین خدمات سفر ارائه داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.