تسهیلات کمیته امداد به مددجویان اربعینی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران از ارائه تسهیلات مختص به پیاده‌روی اربعین برای مددجویان خبر داد.

میثم معافی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه کمیته امداد آماده ارائه خدمات به زوار اربعین زیر پوشش کمیته امداد است، گفت: کمیته امداد به منظور فراهم آوری شرایط مناسب و حضور حداکثری مددجویان تحت حمایت در همایش عظیم پیاده روی اربعین، به تمامی مددجویانی که قصد سفر به کشور عراق برای زیارت اربعین را دارند تسهیلات زیارتی ارائه می‌کند.

او از ارائه تسهیلات ۲ میلیون تومانی به مددجویان زائر اولی کمیته امداد امام خمینی (ره) برای انجام فریضه پیاده‌روی اربعین خبر داد و افزود: به مددجویانی که برای دومین بار و بیشتر قصد سفر به عتبات عالیات در عراق به مناسبت اربعین حسینی را دارند تسهیلات یک میلیون تومانی داده خواهد شد.

معافی با اشاره به برنامه کمیته امداد امام خمینی (ره) در راستای فراهم آوردن زمینه اعزام حداکثری زائرین به حماسه پیاده روی زیارت اربعین حسینی (ع)، گفت: این نهاد انقلابی بر اساس وظیفه ذاتی خود بستر‌های لازم را برای پرشور مددجویان فراهم کرده است.

او یکی از شروط زیارت حرم حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را ثبت‌نام در سامانه سماح دانست و افزود: مددجویان این کمیته می‌توانند با هماهنگی مددکاران خود به منظور دریافت تسهیلات مذکور در این سامانه ثبت نام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۸ ۰۵ شهريور ۱۴۰۲
چراغی که به خانه رواست ، به مسجد حرام است .
آخرین اخبار