جابجایی بیش از ۲۶ هزار زائر از مازندران به مرز مهران

بیش از ۲۶ هزار زائر با ۱۲۳۳ دستگاه اتوبوس از مازندران به مرز مهران جابجا شدند.

جهانیان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران با اعلام اتمام طرح جابجایی زائران اربعین حسینی از ۲۷ مرداد تا ۲۰ شهریور ماه، گفت: ۲۶ هزار و ۸۹۳ زائر با ۱۲۳۳ دستگاه اتوبوس را از این استان به مرز مهران جابجا شدند که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۵۴ درصد افزایش داشته است.

او افزود: افتخاری که همه ساله در ایام اربعین حسینی نصیب خانواده بزرگ راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان می‌شود امسال با برنامه ریزی، همدلی و همیاری و تلاش شبانه روزی و اقدام جهادی تمامی دست اندرکاران این صنعت به حماسه ­ای تاریخی و ماندگار تبدیل شد و جابجایی زائران حداکثری آسوده و ایمن انجام پذیرفت.

جهانیان گفت:این تعداد از جابجایی زوار با ناوگان حمل و نقل عمومی در شرایطی انجام شده که به دلیل ظرفیت خوبی که در پارکینگ‌ها در نزدیکی مرز مهران ایجاد شده بود، بسیاری از زوار سفر با خودرو‌های شخصی را ترجیح دادند.

او به طرح اعزام زائرین حرم رضوی برای مراسم پایان صفر اشاره کرد و افزود: پس از اجرای موفق طرح اربعین این اداره کل آمادگی کامل برای اجرای طرح اعزام زائرین حرم رضوی و مراسم پایان صفر داشته و هم اکنون این طرح با جددیت در حال اجراست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.