توقیف خودرو شوتی در بیرجند با هزار لیتر سوخت

فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند از توقیف یک خودرو شوتی با کشف هزار لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان خبر داد.

کارگر فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند گفت: ماموران انتظامی شهرستان بیرجند هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در جاده‌ها به یک خودرو شوتی مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از خودرو، هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی بیرجند گفت: ماموران در این رابطه یک خودرو شوتی توقیف و یک متهم را دستگیر کردند که متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

او بیان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند یا از طریق پیامک با سامانه ۱۱۰۵۶ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

خودرو‌های شوتی در نهبندان متوقف شدند

جانشین انتظامی شهرستان نهبندان هم گفت: ماموران انتظامی این شهرستان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در جاده‌ها به ۲ خودرو سواری شوتی مشکوک شدند و آن‌ها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

سرهنگ  مرادی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از خودرو‌ها مقدار هزار و ۶۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی کشف شد.

جانشین انتظامی شهرستان نهبندان اظهار کرد: ماموران در این رابطه ۲ خودرو توقیف و ۲ متهم را دستگیر کردند که متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

استان خراسان جنوبی به مرکزیت بیرجند دارای ۱۱ شهرستان است و سوخت بیشترین فراوانی کالای قاچاق را در این استان دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار