برگزاری چهل و ششمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم

مرحله استانی چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم در بیرجند برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گفت: مرحله استانی این دوره از مسابقات از تاریخ ۱۹ تا ۲۰ مرداد به میزبانیبرگزاری چهل و ششمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم شهرستان بیرجند برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام بخشی پور افزود: در مرحله استانی تعداد ۹۷ نفر آقا و تعداد ۵۹ نفر خانم به عنوان منتخبین مرحله منطقه‌ای در رشته‌های قرائت تحقیق، ترتیل، حفظ (۵ جزء، ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و حفظ کل قرآن کریم) و همچنین رشته‌های دعا خوانی و اذان با هم رقابت خواهند کرد.

به گفته وی برگزیدگان مرحله استانی در رشته‌های قرائت تحقیق، ترتیل، حفظ ۲۰ جزء و حفظ کل قرآن و همچنین دعا خوانی و اذان برای رقابت با منتخبان سایر استان‌ها به مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه معرفی می‌شوند.

حجت الاسلام بخشی پور افزود: قضاوت این دوره از مسابقات قرآن کریم را تعداد ۱۲ نفر از اساتید ممتاز کشوری و استانی بر عهده دارند.

حجت الاسلام بخشی پور افزود: مرحله منطقه‌ای چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم از تاریخ ۲۰ تا ۳۰ تیر سال جاری در هفت منطقه از استان برگزار شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی گفت: در این دوره بیش از ۹۰۰ نفر از قاریان، حافظان، مرتلان، مؤذنان و دعا خوانان ممتاز شهرستان‌ها در گروه سنی بالای ۱۸ سال در ۲ بخش خواهران و برادران حضور داشتند.

برچسب ها: اوقاف ، مسابقات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار